ValumetToimittaaMäränpännuusinnanSappiGratkorn MillilleItävaltaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 13.2.2018 klo 11:00

Valumet ToimintaaMäränpännuusinnanAsennettunaSappi Gratkorn MillilleItävaltaan。uusinnan tavoitteena在Parantaa Paperikoneen(PM 9)Tehokkuutta,Luotettavuutta JA EnergiateHokkuutta。uusittu kone otetaankäyttöön2019。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tällaisen tilauksen arvo on tyypillisesti noin 10-20 miljoonaa euroa。

“viime vuosina luottanut vakaasti valmetiin的sappi。Sappi Gratkorn -KaupanLisäksiKuusiIsoa Projektivaiheessa TaiKäynistettyäSappinHankettaOvat Valmetin Toimittamia,viimeisimpinäSappi Lanaken.(kayttoonotto 2019),Sappi Maastricht.(2018),Sappi萨默塞特(美国)(2018),Sappi Kirkniemi(2017年kayttoonotto)是的Sappi Gratkorn.11日下午(2014)。HyvätOptiPress-PuristinreferenssitSekäLopputuenteenKorkeampi Kuiva-Ainepitoisuus ja parempi laatu olivatmenestystekijöitäyöstässätapauksessa“,Sanoo Valmetin VanhempiPaperiteKnogiaPäällikköRiikka antikainen.

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin toimukseen sisältyy useita muutoksia paperikoneen märkään päähän。Puristinosa uudistetaanOptiPress中心Iksi.,Jokahyödyntäämindoiakenkäpuristekniikkaajajajosjoshakaajajossaon Markkinoiden parhaat ajettavuuskomponentit。OptiPress中心Tarjoaa Korkeamman Kiintoaineen Ja Paremman Ajettavuuden,MikäalentaaEnergiankulutusta Ja Parantaa Tehokkuutta。ErilliseenPäällystyskoneeseentoimitetaan.瓦尔梅特喷水装置-lesivaihtolaite nopeita konerullavaihtoja varten。Kaikki Laitteet Toimitetaan Asennettuina。

PM 9 TuottaaMitoitusneliömassaltaan66 g /m²PäällystettyjäHienopapeersita。Tehtaan KokonaiskapasiteTi on 980,000吨/ vuosi。

Tietoja Asiakkaasta Sappi Gratkorn Mill

Sappi Europe在JohtavaPäällystetynHienopajaupaperin,Pakkaus- Ja Erikoispapereiden Valmistaja Ja Toimittaja。senpääkonttorisijaitseebrysselissäbelgiassa。Yhtiöllä在EurooopassaSeitsemänTehdasta,14 Myyntikonttoria JA 5 100Työntekijää。Sappi Europe-YhtiöönKuuluvaSappi Gratkorn Mill Saijaitsee GratkornissaItävallassa。Tehtaalla tuotetaan vuosittain 980 000吨Korkealaatuisia kaksi- jakolmikerlospäällystettyjäpapereita,JoitaKäytetäänkorkealaatuisiinJulkaisuihinEripi Puolilla Maailmaa。Tehtaalla Tuotetaan 25万吨塔尼辛kloorittomia(TCF)Kemiallista SelluaOmaanKäyttöön。Sen Vuotuinen ArkkiviimeistelyKapasiteTi在875 000吨。在Vieteiä上诺伊95%Tehtaan Tuotannosta。Gratkorn MillTyöllistäänoin1 240Henkilöä。

Marko Oinonen,Sopimus-Ja Asiakassuhdejohtaja,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 50 562 7240

Petri Paukkunen,Johtaja,Myynti Ja Markkinoite,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valomet,Puh。+358 40 744 8182

Sopimusta allekirjoittamassa, vasemmalta Max Oberhumer (Sappi), Marko Oinonen (Valmet) ja Harri A. Heikkilä (Valmet)。

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal