瓦尔麦特公司toimittaa paperikoneen maranpaan uusinnan Sappin Kirkniemen tehtaalle Suomeen

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 17.2.2016 klo 11点

瓦尔麦特公司toimittaa paperikoneen maranpaan uudistuksen Kirkniemen tehtaalle Sappi芬兰语操作Oy:米歇尔Suomessa。2016年Uusittu tuotantolinja kaynnistetaan vuoden viimeisella neljanneksella。

2016年Tilaus sisaltyy Valmetin ensimmaisen neljanneksen saatuihin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。塔曼tyyppisen uusinnan下午在tavallisesti noin 10 - 15 miljoonaa euroa。

“Olemme tyoskennelleet Valmetin kanssa pitkaan, ja yhteistyo ollut erittain hyvaa。瓦尔麦特公司在perehtynyt hyvin Kirkniemen paperikoneeseen ja ymmartaa森potentiaalin。Nama ovat tarkeita tekijoita valittaessa toimittajaa。Halusimme luotettavan kumppanin,拉tarjota hyvia teknisia ratkaisuja”, sanoo tehtaanjohtaja马尔蒂SavelainenSapilta。

在乔”了一只名叫阿玉uusi projekti kolmas tarkea paperikoneuudistus, jonka toimitamme Sapille (aiemmat toimituksetAlfeld点2晶澳Gratkorn点11)虚荣muutaman vuoden sisalla。Henkilostomme tuntee hyvin Kirkniemen koneen, ja lisaksi prosessiosaamisemme ja tekniset ratkaisumme ovat optimaalisia painopaperituotantoa ajatellen。Osaamisemme ja ammattitaitomme yhdistaen saavutimme ratkaisun, joka vastasi hyvin asiakkaan tavoitteita。Olemme erittain tyytyvaisia,埃特Kirkniemen tehdas valitsi Valmetin kumppanikseen提拉uudistusprojektiin”, kertoo Valmetin paperitehtaiden myynti - ja markkinointijohtaja佩特里Paukkunen

Tietoa asiakkaasta Sappi

在maailmanlaajuisesti Sappi toimiva yritys, joka keskittyy tarjoamaan liuko - ja paperisellua时paperipohjaisia ratkaisuja asiakkailleen yli 100 maassa。Sappi tuottaa vuosittain noin 5、7 miljoonaa tonnia paperia, 2、4 miljoonaa tonnia paperisellua ja 1、3 miljoonaa tonnia liukosellua。

在vaativiin Kirkniemen tehdas kayttokohteisiin tarkoitettujen kevyiden painopapereiden kehityksen edellakavija。Tehtaan kolme paperikonetta tuottaa paallystettyja hienopapereita heatset-offset-rainapainatusta varten asiakkailleen ympari maailmaa。

佩特里Paukkunen Myynti - ja markkinointijohtaja Paperitehtaat,瓦尔麦特公司(puh 040 744 8182

佩Turtinen, vanhempi myyntipaallikko Paperitehtaat,瓦尔麦特公司(puh。+ 358 40 770 7649

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Tavoitteemme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykya时tehostavat raaka-aineiden ja energian kayttoa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015年奥利noin 2 9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal