我是比利时德塔莱市拉凯宁市的一名青年

Valomet Oyj:NLehdistötiedote9.10.2017 KLO 13:00

Valmet Toimittaa Sapphi Lanakenin Tehtaalle比利亚南Lajinvaihtouusinnan,Johon Kuuluu Kattava AutomaatioPaketti。Projektissa Tehtaan Paperikone 8(PM8),Joka TuottaaTälläHetkelläKevyitäPäällystettyjäPäällystettyjäPäällystettyjäPäällystettyjäPäällystettyjäPäällystettyjäPäällyistäjaLaadukkaitaPuupohjaisiaPäällystettyjäPapereita,JotkaLisätäänttehtaanLajivalikoimaanVähitellen。UudelleenrakennetunKoneenKäyttöönotto在苏万尼特拉州武德尔郡2019年.Hanke on Epc-Toimitus(Suunnittelu,Hankinta Ja Rakentamenen),Johon Kuuluu LaajaltiTyömaitoimintoja。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2017年KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tällaisentilauksen arvo on tyypillisesti noin 60-80 Miljoonaa Euroa。

"Sappi on viime vuosina osoittanut luottavansa vankasi valmetian - aiempien hankkeiden erinomainen yhteistyö ja tulokset olivat varmasti hyödyksi neuvotteluissa。laakenin uuden, laajan uudistusjektin project lisäksi Valmet on toimittanut Sapille viisi muuta isoa project jektivaiheessa olevaa tai jo käynnistettyä hanketta (Sappi Maastricht.2018年,Sappi萨默塞特2018年,Sappi Kirkniemi2016年,Sappi Gratkorn.2014年是Sappi Alfeld.2013)。Sappi Ja ValmetOvatLöytäneetTodellisenKumppanuudenNäidenHankkeidenKautta。KyennytLöytämäännmuurioikeat ratkaisut asiakkaan tarpeisiin的Valmet。Valitun Konseptin Oikeellisuus varmistettiin KoeajoissaValmetin paperiteknologiakeskuksissa,“凯特罗罗伯特•莫尔,keski-euroban myyntijohtaja valmedilta。

Sappi Lanakenin Tehtaalla Sopimuksen Allekirjoituksessa Mukana Olivat:Vasemmalta Werner Reiter,Bernhard Zottler,Güntherngelen,Wim Devens,Eric Raedts(Kaikki Sapilta),Marko Oinonen(Valmet)JA Robert Mohr(Valmet)。

Toimituksen TekninenenenenenenenenSisältö.

Valmetin toimitus sisältää muutoksia massankäsittelyyn ja sellun paalinpoistojärjestelmään, paperikoneeseen, ilmajärjestelmiin sekä isoja muutoksia ja parannuksiaautomaatiojärjestelmiin.。Paperikoneen Osalta ToimitukseenSisältyyviira. -纯净 -kuivatusosaienpaallystyskone EN.UusinnatSekäKoknaananuudetpintaliimapuristinKalanteri.rullain.。Nykyinen Aukirullain SijoiteTaan Uuteen Paikkaan。automaatiotoimitukseensisältyyLaadunhallintajärjestelmä.kone-Prosesiohjausjärjestelmätvianilmaisujärjestelmä.。Kaikki Laitteet Toimitetaan Asennettuina。
PM 8 TuottaaKevyitäPäällystettyjäPapereitamitoitusneliömassaltaan115克/平方米。Tehtaan Vuosittainen Kokonaiskapasiteetti在530 000吨。
Tietoja Asiakkaasta Sappi Europe
Sappi Europe on johtava päällystetyn hienopaperin, pakkaus- ja erikoispapereiden valmistaja toimittaja, jonka pääkonttori sijaitsee Brysselissä比利时ja jonka 5 100 työntekijää työskentelevät yhtiön seitsemässä tehtaassa ja 14 myyntikonttorissa Euroopassa。比利时的sijaitseva Lanakenin tehdas valmista erilaisia sellulaatuja ja korkealaatuisia hienopäällystettyjä papereita。

Marko Oinonen,Sopimus- Ja Asiakassuhdejohtaja,Paperatehtaat,Valmet,Puh。+358 50 562 7240

Robert Mohr, Keski-Euroopan myyntijohtaja, Valmet puh。+49 173 3080 534

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal