Valmet Toimittaa Kattavan Paperikoneuusinnan Sappi North Americalle Yhdysvalteihin

Valomet Oyj:nLehdistötiedote9.2.2017 KLO 11:00

Valmet toimittaa kattavan paperikoneuudistuksen sappi北美洲sommersetin tehtaalle,Joka Sijaitsee Skowheganissa Mainen Osavaltiossa Yhdysvalloissa。UudistuksenJälkeenPaperikone1:Llä(PM 1)Voidaan ValmistaaSekäpäällystettyjäPapereitaEttäErilaisiaKuluttajapakkaustuotteita。UUDISTETTU KONEOTETAANKÄYTTÖÖN2018。
Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2017年ensimmäisenvuosineljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämänkaltaisen toimituksen arvo on tyypillisesti 60-70 miljoonaa。
“Valmet on On Ollut SappilePitkäaikainenTekninenen伴侣Ja Ratkaisukeskeinen Laitetoimittaja。TunnistimmeYhdessäSemersetinTehtaan PM 1:N TuotantomahDollisuudet Ja Valmetin Tukemana Sappi North America Lajentaa Tuotantoaan Pakkausmateriaaleihin,”Kommentoi Sappi北美北美ToimitusJohtaja马克加德纳
“Olemmeerittäintyytyväisiäsiihen,ETTA塞佩北美päätyivalitsemaan Valmetin大汉merkittäväänhankkeeseen。TAMA projekti edustaa不知不觉诱惑你tapaa Sapin的JA Valmetin vahvaa JAkeskinäistäsitoutumista,城下pohjautuu aiempien projektienyhdessäsaavutetuille hyville tuloksille。Odotamme innokkaasti SITA,ETTA voimme edelleen vahvistaa suhdettamme,坤Työskentelemmesapinpäämäärienjaliketoimintatavoitteiden saavutamiseksi“,Toteaa Valmetin Pohjois-Amerikan aluejohtaja戴夫国王
MolempienYhtiöidentyytyväisetmyynti-ja projektitiimit
toimituksen tekniset tiedot.
Nykyisin Paperikone 1:Llä(PM 1)TuotetaanPäällystettyjäHienopapeersita(WFC)。PM 1UudistetaanKäyttäenEdistyksellisimpiäPakkauskartonginValmistukseen Tarkoitettuja Teknologia,Jotta Koneella VoidaanValmistaaPäällystettyjäPapereitaJa Erilaisia Kuluttajapakkaustuotteita。
ValmetinToimitusKäsittää使用者Uudistettuja Ja Uusia Rakenneosia Kartonkikoneelle,jotta koneellapystytäänvastaamanPakkauskarton. 凯恩Valmistuksen astentamiin vaatimuksiin。
Tiedot Asiakkaasta Sappi北美洲
Sappi North America在Sappi LimitedinTytäryhtiö。SapinPääkonttoriSijaitsee JohannesburgissaEtelä-奥古克斯。Konsernissa在Yli 12 000TyöntekijääJAvalmistoimintaaKolmella Mantereaella JaSeitsemässämaassa。Sappi North Americalla在Kolme Tehdasta Ja Yli 2 100Työntekijää,Ja Se Tuottaa Hieno- ja Pakkauspaperita,Irrokepapereita Ja Liukosellua。

Mikko Osara,Johtaja,Paperitehtaat,Valomet,Puh。+358 40 841 8804
Dave King,Aluejohtaja,Pohjois-Amerikka,Valomet,Puh。+1 704 968 0521

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.