瓦尔麦特公司toimittaa uuden paalauslinjan ja hiutalekuivauksen uusinnan MM FollaCellin sellutehtaalle Norjaan

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 14.7.2022 kello 11.00

瓦尔麦特公司toimittaa uuden paalauslinjan ja hiutalekuivauksen uusinnan Mayr-Melnhof-konsernin FollaCellin sellutehtaalle Norjaan。在ensimmainen Toimitus vaihe laajassa uusintaprojektissa, jonka tavoitteena在yllapitaa tehtaan tuotantokapasiteettia ja vahentaa kunnossapitotarvetta。在maara Kaynnistyksen tapahtua vuoden 2023 viimeisella neljanneksella。

2022年Tilaus sisaltyy Valmetin vuoden toisen neljanneksen saatuihin tilauksiin。Tallaisten uusintojen ja toimitusten下午在yleensa noin 8 - 10 miljoonaa euroa。

“MM FollaCell valitsi Valmetin toimittajaksi useiden vaihtoehtojen perusteellisen arvioinnin jalkeen。Paaasialliset syyt Valmetin valintaan olivat tunnettu ja hyvaksi todettu teknologia时hyvat referenssit”,kertoo MM FollaCellin toimitusjohtaja奇怪的Morten

“Olemme iloisia siita,埃特FollaCell valitsi meidat kumppanikseen提拉projektiin。瓦尔麦特公司板按-paalinmuodostuspuristin hyvaksi todettu paalauspuristin, joka takaa korkean kaytettavyyden ja lisaa可可linjan luotettavuutta”, sanoo Valmetin myyntipaallikko每Jangdal

Kuva:
MM FollaCell作为

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimitukseen kuuluu nykyisen paalauslinjan korvaaminen uudella。Uusi paalinmuodostuspuristin parantaa linjan kaytettavyytta ja vahentaa kunnossapitotarvetta。Hiutalekuivausjarjestelman uusinta sisaltaa uuden jaahdytysvaiheen projektin toista vaihetta varten。

Tietoja asiakkaasta FollaCell

Norjalaisen MM FollaCell: n sellutehdas tuottaa korkealaatuista mekaanista massaa (BCTMP ja CTMP) pyoreasta puutavarasta ja sahahakkeesta。Massalajista riippuen tehdas kayttaa pelkkaa lehtipuuta tai lehtipuun ja havupuun sekoitusta。在etu Tehtaan sijainti Pohjois-Euroopassa Tehtaan lahella kasvavan raaka-aineen vuoksi。Lisaksi yhteys Trondheiminvuonoon tekee infrastruktuurin ihanteelliseksi。

对oma Tehtaalla jaaton satama, jonka kautta se voi lahettaa ja vastaanottaa toimituksia lapi vuoden。MM FollaCell作为kayttaa徒劳kestavan metsatalouden materiaaleja。Tarvittava energia hankitaan paaasiassa tehtaan lahella sijaitsevasta ymparistoystavallisesta vesivoimalaitoksesta。

每Jangdal myyntipaallikko puun - ja sellunkasittelyn liiketoimintayksikko, Sellu ja energia -liiketoimintalinja,瓦尔麦特公司(puh。+ 46 70 294 6340

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。Automaatiojarjestelmilla ja virtauksensaatoratkaisuillamme palvelemme viela laajempaa prosessiteollisuuden asiakaskuntaa。

在tulla Tavoitteenamme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。17 000年ammattilaistamme tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。

ja Yhtiolla yli 220 vuoden teollinen史学家vahva naytto jatkuvasta parantamisesta ja uudistumisesta。2022年Vuonna yhtio saavutti merkittavan merkkipaalun,库恩virtauksensaatoyhtio nel sulautui Valmetiin。Sulautuneiden yhtioiden yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2021年奥利noin 4、5 miljardia euroa。

Valmetin osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa ja yhtion paakonttori sijaitsee Espoossa。

Seuraa meitavalmet.fi|推特 | Twitter (IR) | LinkedIn | 脸谱网 | YouTube | Instagram | Instagram (IR) |

Henkilotietojen kasittely