Valmet yhteistyöhön Metsä Board Husumin kanssa Ruotsissa taivekartongin tuotantokapasiteetin lisäämiseksi sekä tehokkuuden ja ympäristötoimien parantamiseksi

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 9.12.2021 klo 11.00

Valmet toimittaa Metsä董事会Husumille若辛pitkäaikaisen suorituskykysopimuksen ja kartonkikoneuudistuksen。Päätavoitteena on lisätä kartonkikone BM 1:n kokonaislaitteistotehokkuutta (OEE) ja vuotuista taivekartongin (FBB) kapasiteettia 20万tonnilla。Valmet toimitti BM 1:nMetsä Boardille vuonna 2016。Uudistetun BM 1:n käyttöönotto on suunniteltu vuoden 2023 syksyyn。

提劳斯sisältyy Valmetin vuoden 2021 neljännen vuosineljänneksen saatuihin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän tyyppisen tilauksen kokonaisarvo on tyypillisesti noin 70- - - - - -80万约纳欧。

BM 1:n tämänhetkinen vuotuinen FBB-kapasiteetti on 400,000 tonnia, ja investoinnin jälkeen se nousee 600,000 tonniin。Metsä Board vastaa kestävästi tuotettujen ja kiertotaloutta tukevien pakkausmateriaalien kasvavaan kysyntään。

" Etsimme yhtä洛特塔瓦尼亚kumppania, joka pystyisi toimittamaan tämän laajan projektin massanvalmistuksesta pituusleikkureille ja lisäksi tukemaan pitkäaikaisia tehokkuustavoitteitamme。Vaadimme myös melko alhaisia CO .2-päästötasoja liiman kuivaukselle sekä pitkälle automatisoitua konerullalogistiikkaa。Valmet pystyi täyttämään kaikki nämä vaatimukset”,sanooAri Kiviranta,Metsä Boardin teknologiajohtaja。

" Me Valmetilla olemme erittäin iloisia voidessamme jatkaa tätä syvää yhteistyötä Metsä Boardin kanssa kehittääksemmeHusumintehtaita edelleen。Pitkä ja luottamuksellinen yhteistyömme sekä asiakkaan että tehtaan kanssa on ollut avainasemassa tällä matkalla”,sanooMikko塔尼语, Valmetin myynti- ja markkinointijohtaja。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin BM 1 -uudistuksen toimitus sisältää suorituskykysopimuksen, lisälaitteetmassankasittelyjarjestelmaanSekä merkittäviä parannuksia koko koneeseen ja sitä seuraavaankonerullan kasittelyynoff-machine -paallystyskoneeseenja pituusleikkuriin。

Vuonna 2022, jo ennen BM 1:n uusimista,elinkaarisuorituskykysopimuksenToiminta aloitetaan perustamalla työkalut ja yhteinen toimintatapa。Sopimustyö aloitetaan parantamala nykyisen BM 1:n kokonaislaitteistotehokkuutta (OEE)。Työtä jatketaan tukemalla BM 1:n käyttöönottoa ja tehokkuuden optimointia。Sopimus perustuuValmetin teollisen internetratkaisuihin ja演艺中心-etapalvelukeskuksen toimintoihin。Tämä yhteistyö varmistaa ensiluokkaisen käyttöönoton ja korkean suorituskyvyn koneen koko elinkaaren ajan。

Valmetin toimitus BM 1:lle sisältää massankäsittelylaitteita jahylynkeraysjarjestelmapaivityksenVastaamaan uusia vaatimuksia。MarassapaassaTehdään pieniä parannuksia ajettavuuden parantamiseksi ja kuivatuskapasiteetin lisäämiseksi。Suurin osa parannuksista tehdään BM 1:nkuivassapaassa: etukuivatus- ja jälkikuivatusosien kuivatuskapasiteettia lisätään merkittävästi lisäämällä kuivatussylintereitä, ja uusiOptiSizer电影mukaan lukienkonekierrot晶澳ilmakuivaimet, uusiOptiCalender硬晶澳OptiReel线性Sisältyvät myös toimitukseen。--paallystyskoneen nykyinenaukirullainJa rullain päivitetään。Toimitukseen kuuluu myös pitkälle automatisoitujaSiirtokiskoja ja konerullavaunuja, jotka yhdistävät BM 1:n, BM 2:n ja--paallystyskoneen uuteenOptiWin鼓-kantotelaleikkuriin ja muihin垂体leikkureihin。Kaikki Valmetin toimitukseen sisältyvät koneet ja laitteet toimitetaan asennettuina。

Viiraltaan 7 250毫米leveä kartonkikone tuottaa taive- ja nestepakkauskartonkeja neliömassa-alueella155 - 355g / m2。1 000米/分钟。

Tietoja asiakkaasta Metsä板

Metsä关于johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja。Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiinkraftlainereihin。Yhtiön käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin。Sen tavoitteena ovat täysin化石tomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä。Yhtiö kehittää yhdessä asiakkaidensa kanssa innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla。

卢lisaa:Metsä Board kasvattaa Husumissa vuosittaista taivekartonkituotantokapasiteettiaan 20万tonnilla(teksti englanniksi)

Jari Vahapesola,johtaja, Paperit-liiketoimintalinja, Valmet,呸。+358 40 558 6555
Mikko Tani, EMEA-alueen myynti- ja markkinointijohtaja, Valmet, puh。+358 40 564 2007

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,7 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely