Valmet toimtaa märänpään uusinnan Sappi Gratkorn Millille Itävaltaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 13.2.2018 klo 11:00

Valmet tomintaa märänpään uusinnan asennettuna Sappi Gratkorn Millille Itävaltaan。Uusinnan tavoitteena on parantaa paperikoneen (PM 9) tehokkuutta, rotettavuutta ja energiatehokkuutta。Uusittu kone otetaan käyttöön 2019。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tällaisen tilauksen arvo on tyypillisesti noin 10-20 miljoonaa euroa。

"Sappi on viime vuosina rottanut vakaasti Valmetiin。Sappi Gratkorn -kaupan lisäksi kuusi isoa projektivaiheessa tai jo käynnistettyä Sappin hanketta ovat Valmetin toimittamia, viimeisimpinäSappi Lanaken(kayttoonotto 2019),Sappi马斯特里赫特(2018),Sappi萨默塞特(美国)(2018),Sappi Kirkniemi(2017年kayttoonotto)是的Sappi Gratkorn11日下午(2014)。Hyvät OptiPress-puristinreferenssit sekä lopputuotteen korkeampi kuva -ainepitoisuus ja parempi laatu olivat menestystekijöitä myös tässä tapauksessa", sanoo Valmetin vanhempi paperiteknologiapäällikköRiikka Antikainen

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimukseen sisältyy useita muutoksia paperikoneen märkään päähän。Puristinosa uudistetaanOptiPress中心iksi, joka hyödyntää modernia kenkäpuristustekniikkaa ja jossa on markkinoiden parhaat ajettavuuskomponentit。OptiPress Center tarjoaa korkeamman kitintoaineen ja paremman ajettavuuden, mikä alentaenergiankulutusta ja parantaa tehokkuutta。Erilliseen paallystyskoneeseen toimitetaan瓦尔梅特喷水装置-vesivaihtolaite nopeita konerullavaihtoja varten。我想和你一起生活。

PM 9 tuottaa mitoitusneliömassaltaan 66 g/m²päällystettyjä hienopapereita。Tehtaan kokonaiskapasiteetti在98万吨/vuosi。

Tietoja asiakkaasta Sappi Gratkorn Mill

Sappi Europe on johtava päällystetyn hienopaperin, pakkaus- ja erikoispapereiden valmistaja ja toimittaja。森pääkonttori sijaitsee Brysselissä比利时。Yhtiöllä on Euroopassa seitsemän tehdasta, 14 myyntikonttoria ja 5 100 työntekijää。Sappi Europe -yhtiöön kuuluva Sappi Gratkorn Mill sijaitsee Gratkornissa Itävallassa。Tehtaalla tuotetaan vuosittain 980000 tonnia korkealaatuisia kaksi- ja kolmikerrospäällystettyjä papereita, joita käytetään korkealaatuisiin jukaisuihin eri puolilla maailmaa。Tehtaalla tuotetaan 25万吨täysin kloorittomia (TCF) kemiallista sellua omaan käyttöön。Sen vuotuinen arkkiviimeistelykapasiteetti的87.5万吨。Noin 95% tehtaan tuotannosta在vientiä上。Gratkorn Mill työllistää noin 1240 henkilöä。

Marko Oinonen, sopimus- ja asiakassuhdejohtaja, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 50 562 7240

佩特里·保库宁,霍赫塔娅,我的名字是马克基尼蒂,卡尔通基娅,瓦尔梅特,普。+358 40 744 8182

Sopimusta allekirjoittamassa, vasemmalta Max Oberhumer (Sappi), Marko Oinonen (Valmet) ja Harri A. Heikkilä (Valmet)。

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal