Valmet Toimittaa automaatiota Ja Kiintoainemittauksia hsy:n Uuteenblominmäenjätevedenpuhdistamoonespooseen

Valmet Oyj:NLehdistötiedote10.6.2019 Klo 9.00

Valmet toimittaa automaatiota ja kiintoainemittauksia helsingin seudunympäristöpalveluthsy-kuntayhtymänuteen uteen kallion kallionsisäänrakennettavaanrakennettavaanblominminmäenjätevedenpuhdistamoonEspooseen。

Tilauksen Teki是Joka Toimii Tekniikasta vastaavana projektinjohtourakoitsijana。projektinjohtopääurakoitsija在yit上。TilausSisältyiValmetin Vuoden 2019EnsimmäisenNeljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Toimitus ajoittuu vuosille 2020-2021JaKäyttöönottoVuosille2021-2022。

“ luotettavaautomaatiojärjestelmäjätevesiprosessinHallintaan上的Valmet DNA”Heikki TannerValmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

“ hsy onmeidänpitkäaikainenyhteistyökumppanikiintoainemittauksissa。Juha KestiValmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

hsy:nviikinmäenkalliopuhdistamossa onOllutKäytössävalmetinautomaatiojärjärjestelmäjo jo 1990-luvultalähtien。Viikinmäenvalmet DNA-AutomaAtioJärjestelmää上,Ja Jatkossa sen valvomosta voidaanoperotoidaMyösutta utta uttablominmäenkalliopuhdistamoa。

tietoa valmetin toimituksesta

Valmetin toimitukseen sisältyvät Valmet DNA -automaatio- ja informaationhallintajärjestelmä, kenttälaitteet, Valmet Total Solids Measurement -sovellus kokonaiskiintoaineen mittaukseen, Valmet Low Solids Measurement -sovellus alhaisen kiintoaineen mittaukseen ja Valmet Dry Solids Measurement -sovellus kuiva-aineen kiintoainemittaukseen.lisäksitoimitukseen kuuluvat automaatiosovellus- ja instrumentoinninkenttäsuunnittelu,tehdastestaus,automaatiojestelmänasennus,käyttttttttttttourmänasennus,käyttttttourmänottoja koulutus。

tietoa asiakkaasta hsy jablominmäenkalliopuhdistamosta

Helsingin seudunympäristöpalveluthsy-kuntayhtymätuottaa vesihuollonjajajätehuollonpalvelujasekätietoaPäkapäkaupunkiseudustajaympäristöstä。Siihen Kuuluvat Helsinki,Espoo,Kauniainen Ja Vantaa。

Blominmäen jätevedenpuhdistamo korvaa nykyisen Suomenojan jätevedenpuhdistamon, jonka kapasiteetti ei enää riitä käsittelemään kaikkia alueen jätevesiä asukasmäärän ja puhdistustehovaatimusten kasvaessa.Valmistuttuaan Vuonna 2022PuhdistamoKäsittelee400 000 AsukkaanJätevedetEspoosta,Kauniaisista,Kirkkonummelta,SiuntiostaJaLänsi-Vantaalta。

价值

Heikki Tanner,Myyntipäällikkö,Automaatio,Valmet,PUH。040 557 0780
Juha Kesti,Myyntipäällikkö,Kiintoainemittaukset,Valmet,PUH。044 980 2218

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme在Tulla Maailman Parhaaksi AsiakaiDemme Palvelussa上。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeademme MenestyksenEdistämiseen -JokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal