Valmetilleennätysmärärärärärärärärätekijöitä,lähes500nuortaKesätöihinja harjoitteluun suomessa

Valmet Oyj:NLehdistötiedote18.5.2017 Klo 11:00

ValmetissaTyöskenteleeeTänäkesänäyli 400Opiskelijaakeätyöntekijöinäjaja noin 100 peruskoulussa tai lukiossa opiskelevaa nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuorta nuortatyöelänjatiena ja tienaaa -kesätyöhjelmanouhjeuhjuhjuhjuthjutata。

ValmetTyöllistääälläNuoria16 Eri Paikkakunnalla,Eniten tampereella jajyväskylässä。suurinosaKesäharjoittelijoistatulee toimaan suunnittelutoiminnoissa,asiakaspaluslussa,myynnissä,Markkinoinnissa,Tuotekehityksessessäjajaja taloushallinnossa。MyösTuotannonTyötehtävissätyöskenteleenoinkaksisataakesätyöntekijää。

"Valmetille on tärkeää olla kiinteässä yhteydessä opiskelijoihin ja kesätyöt ovat siihen hieno mahdollisuus. Kesätyöntekijät ovat vuosittain tärkeä osa työyhteisöämme ja arvostamme heiltä saamaamme palautetta Valmetista työpaikkana. Kesätyöntekijät saavat myös aina palautetta työstään, jotta kesätyö auttaisi myös kehittymään tulevaksi ammattilaiseksi", sanoo Valmetin henkilöstöjohtaja朱莉娅·马查瑞(Julia Macharey)

KesätyöpaikkojenLisäksiValmetissaonMeneillänYhteistyöohjelmalasten januortenSäätiönKanssa。Ohjelman PuitteissaYhteensäSataNuortaPääseeKehittäntäntyöelämämävalmiuksiaanvalmetissa。Ohjelmaan在ValittuTyötömiänuoriatai Valma-luokilla olevia nuoria上。Ensimmäiset45NuortaTyöskentelivätValmetissahuhtikuussa ja ohjelman toinenosaKäynnistyysyksyllä。valmetin muutyhteistyökumppanitohjelmassa ovat学术工作和工作人员。Lue ainutlaatuisestaohjelmastaLisää。

Valmet tukee vastuullinenkesäduuni2017 kampanjaa

kolmatta vuotta mukana t -Median ja taloudellisen tiedotustoimistotoimisto tatinyhdessäpääyritySyhteistyökumppaneIdenkäynistäynnistäynnistäynnistämäynnistämäynnistämäynnistämäynnistäynnistämäynnistäynnistämäynnistäynnistäynnistäynnistäynnistäynnistäynnistävastuullinenKesäduullinI2017-kesäduuni2017 -KampAmpanjassa。kampanjan tarkoitus onhaastaaaTyönantajattarjoamaan nuorilleenemmänjalaadukkaampiakesätyöpaikkoja。Valmet haluaa omalta osaltaanedistäävastuullisiaTyöelänpelisäntöjä,Joilla taataan turvallinen ja harjoittelijan oikeutelijan oikeuksia kunnioittavamielekäskäsätyökokemus。

价值

Johanna Alasuutari,Henkilöstönkehittämispällikkö,Emea-Alue,Valmet,PUH。+358 50 577 9189
Emilia Peltola,Johtaja,UlkoinenViestintä,Valmet,PUH。+ 358 50 540 9747

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme上的Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaiaLaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal