Valumet Ja·莱顿Ja NuortenSäätiöAloittavat Ainutlaatuisen OhjelmanVielävahvuuksiaanetsivien nuortentyöllistymisenedistämiseksi

Valomet Oyj:NLehdistötiedote18.4.2017 KLO 11:00

Valmet tarjoaa Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlavuoden ja oman 220-vuotisen teolisen historiansa kunniaksi sadle nuorelle mahdollisuuden kehittää omia työelämävalmiuksiaan。Yhtiö palkkaa useissa Suomen-yksiköissään keväällä ja syksyllä järjestettäviin lyhyisiin työharjoitteluihin ja työelämään tutustumisjaksoihin 16-29 vuotiaita nuoria, joilla esimerkiksi saattaa olla haasteita oman polkunsa löytämisessä tai perustyöelämätaidoissa。

"Valmetilla on vahvat juret Suomessa ja yhtiöllä on ollut pitkän historiansa aikana merkittävä rooli maamme kehittämisessä。Tänä juhlavuotena haluamme muista Suomen nuoria。Tarjoamme mahdollisuuden harjoitella työelämää erityisesti niille nuorille, jotka vielä etsivät vahvuuksiaan ja polkujaan elämässä ja tarvitsevat siihen tukea,“sanoo Valmetin toimitusjohtaja”帕斯莱恩

在堪萨斯州,我们的工作是在堪萨斯州,我们的工作是在堪萨斯州。最后一次是säätiö vastaa nuorten löytämisestä ja rekrytoinista sekä kummien valmentamisesta ohjelmaan。学术著作:antaa nuorille valmennusta työnhakuun ja opiskeluun liittyvissä kysymyksissä osana ohjelmaa。Osa nuorten työkorvauksista hoidetaan Work Pilotsin kautta。

Hakijoita kevään ohjelmaan oli yhteensä 90 ja 45 ohjelmaan valittua nuorta aloitti harjoittelunsa tänään 18.4。seuraavissa Valmetin toimipisteissä:坦佩雷,Pori ja Ulvila, Järvenpää, Kajaani ja Espoo。Syksyllä aloittaa toinen ryhmä nuoria Valmetin Jyväskylän, Tampereen, raisja Järvenpään toimipisteissä。

Jokainen harjoitteluun osallistuva nuori SAAhenkilökohtaisenvalmetlaisen kummin,jonkatehtävänä上洛达nuorelle turvallinen JA kannustavaympäristöSEKA suunnitellamielekkäitätyötehtäviä,joissa nuori VOI harjoitellatyöelämänperustaitoja JA samalla rakentaa itseluottamustaan​​。

“关于herkkämuutostilanne nuorenelämässä,JA本身VOI甑monelle nuorellemyösjännittäväJA pelottava hetki。OnnistuneettyöelämäkokemuksetovatkinerittäintärkeitäTASSA vaiheessa,新罗NE vahvistavat nuoren itsetuntoa JAhälventävätmahdollisia pelkojatyöelämääkohtaan。NYT Valmetin aloitteestakäynnistyväyhteistyötarjoaa nuorille ainutlaatuisen mahdollisuuden SiirtyminentyöelämäänVahvistaatyöelämätaitojaanturvallisessaympäristössä,yhdessäkummihenkilönkanssa“,凯特罗Tuula olliander, last ja nuorten säätiöstä。

“Nuorten työllistäminen lähellä sydäntämme ja koko学术工作在toiminnan perusajatus。昆·瓦尔梅特lähestyi meitä upealla idealla, oli päivänselvää, että lähdemme mukaan hankkeeseen。Haluamme antaa nuorille eväitä löytää juuri itselleen sopiva polku elämässä - olipa se työpaikka, koulutus tai ripaus inspiraatiota ja energiaa uuden sunnan rotaamiseksi," kiteyttääLaura Korpilauri学术工作台。

LueLisäävaletin220-Vuotisesta Teollisesta Historiastawww.blumebaby.com/220vuotta

Anu Salonsaari-Posti, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Valmet, p. 050 453 4262anu.salonsaari-posti@valmet.com.
Tuula Colliander, toiminnanjohtaja, Lasten ja nuorten säätiö, p. 040 575 3626,tuula.colliander@nuori.fi
劳拉Korpilauri,运营负责人,学术作品,p。050 447 9604,laura.korpilauri@academerwork.fi.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

莱特·贾诺诺斯艾德蒂
Yhdelläkäänyhteiskunnallaei Ole VarmaaMenettäänuoriaan。锡克西·莱特·贾诺斯·艾梅蒂瓦伊·埃拉迪萨萨奥尔维亚·诺维拉·诺维拉·努科·诺伊纳拉西拉·埃米尼诺NäidenAvullanuoret voivat iTsevahvistaaelämäntaitojaanjaLöytäänäinAmanaikkansayhteisössä。Säätiötoimiiniin suomessakuinkuinkhittyvissäkakuikalistenosajienkanssa。luelisää:
www.nuori.fi.# nuori # elamantaidot

学术作品在Pohjoismaiden Johtava Nuorten AmmattilaistenTyönvälitykseenKeskittynyt,AuktorisoituHenkilöstöpalveluyritys。Vuonna 2016TyöllistimmePelkästäänSuomessaNoin1500 Nuorta Ammattilaista。Toimintamme Kulmakivet Ovat Oikeat Ihmiset,Enclinen Kulttuuri Ja Jatkuva Kehittymishalu。kaikki avoimettyöpaikkammeovatosoitteessa:Acadywork.fi.。Kotisivuiltamme ja somekanavistamme löytyy myös runsaasti vinkkejä työnhakuun ja uralla etenemiseen。