瓦尔麦特公司toimittaa OptiConcept M -hienopaperilinjan APRILille Indonesiaan

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 30.6.2015 klo 14:00

瓦尔麦特公司toimittaa hienopaperia valmistavan OptiConcept M -tuotantolinjan APRILin tehtaalle Pangkalan Kerinciin, joka sijaitsee Riaun maakunnassa Indonesiassa。在maara Uuden tuotantolinjan valmistaa huippulaatuista digitaalivalmista hienopaperia。了一只名叫阿玉lisaa yrityksen kykya valmistaa lisaarvoa omaavia tuotteita uusiutuvista luonnonvaroista。在suunniteltu Uuden koneen kaynnistyvan vuoden 2016 kolmannella vuosineljanneksella。

2015年Tilaus sisaltyi Valmetin vuoden ensimmaisen neljanneksen saatuihin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei kerrota julkisuuteen。

Valmetin ensimmainen OptiConcept M -linja hienopaperin valmistusta varten

OptiConcept M在Valmetin modulaarinen kartongin ja paperinvalmistus konsepti, joka mahdollistaa huomattavat saastot energian, veden ja raaka-aineen kulutuksessa。Konsepti赛tunnustusta suomalaisessa muotoilukilpailussa 2014。

在印尼APRILin tehtaan uusi PK3 ensimmainen OptiConcept M -linja。上了一只名叫阿玉myo ensimmainen kerta,库恩uusinta OptiConcept M teknologiaa hyodynnetaan hienopaperin tuotannossa。

“花园teknologia investoinnin avulla voimme vastata paremmin APRIL-konsernin lippulaivamerkin, korkealaatuisten PaperOneTM-tuotteiden, kasvavaan maailmanlaajuiseen kysyntaan。Uuden teknologian kayttoonotto mahdollistaa monipuolisten tuotteiden tarjoamisen vastaamaan erityisesti kuluttajien korkealaatuisten digitaalisten paperituotteiden tarpeita”, sanoo APRIL-konsernin印尼toimintojen toimitusjohtaja托尼Wenas

“Valmetin OptiConcept M -linja keskittyy alhaisiin kayttokustannuksiin yhdistettyna korkealaatuisten paperilajien energiatehokkaaseen ja joustavaan tuotantoon。Tekemamme teknologiset innovaatiot ovat tarkea阻塞性睡眠呼吸暂停综合症tuotantolinjan kokonaistehokkuuden saavuttamisessa”, sanoo Valmetin Paperit-liiketoimintalinjan johtajaJari Vahapesola

Valmetin toimitus sisaltaa kokonaisen hienopaperin valmistuslinjan, joka kattaa形式化massanvalmistuksesta rullaimeen mukaan lukien automaatiojarjestelmat。Toimitus sisaltaa myo uuden pituusleikkurin。Uusi 7,1产后子宫炎levea (viiran利维)通力tuottaa paallystamatonta hienopaperia, jonka neliopaino 40 - 120 g / m2。Koneen paivittainen tuotantokapasiteetti noin 900 tonnia, ja suunnittelunopeus 1日400米/分钟。

Valmetin hienopaperia valmistava OptiConcept M -linja。

Tietoa asiakasyritys APRILista

4月(亚太资源国际有限公司)valmistaa ja toimittaa kuitua, sellua ja paperia。Yritys palvelee asiakkaitaan myynti - ja markkinointiverkostonsa kautta Indonesiassa, Intiassa, Japanissa, Kiinassa, Euroopassa时kansainvalisilla markkinoilla。在perustettu Yritys vuonna 1993。森paakonttori Singaporessa, ja valmistustuotanto sijaitsee Riaun maakunnassa Kerincissa。Yritys vie paperituotteitaan 75 maahan。

瓦尔麦特公司股价

Jari Vahapesola、johtaja Paperit-liiketoimintalinja瓦尔麦特公司(puh。+ 358 40 558 6555
安琪尼米aluejohtaja Kiina,瓦尔麦特公司,电话:+ 86 150 2669 2016

瓦尔麦特公司在maailman johtava teknologian, automaation ja palveluiden toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Valmetin visiona maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat形式化kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisaltyvat niin yksittaiset mittaukset kuin可可tehtaan kattavat avaimet kateen automaatioprojektit。

2014年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 2、5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy: ssa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal