在julkaistu的Neleksen vuosikertomus vuodelle 2021

Neles Oyj:n pörssitiedote 23.02.2022 klo 10:00 paikallista aikaa

Neles on julkaissut vuoden 2021 vuosikertomuksensa tänään keskiviikkona 23。helmikuuta 2022。Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen。Vuosikertomuksen osana在julkaistu myös selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti。Samanaikaisesti on julkaistu vastuullisuuskatsaus (GRI-liite)。

欧洲单一电子格式(ESEF) raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona。ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat在merkitty XBRL-merkeillä。Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young on toimittanut riippumattoman rajoittun varmuuden antavan varmennusraportin koskien Neleksen laatimaa ESEF-tilinpäätöstä。Varmennustoimeksianto on suoritetu kansainvälisen ISAE 3000 -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti。

neeleksen vuosikertomus 2021 saatavilla pdf-muodossa (ei painetuna)。ESEF-raportti上saatavilla sekä suomeksi että englanniksi。Vuosikertomus, ESEF-raportti ja GRI-liite ovat luettavissa osoitteessawww.neles.com/vuosikertomus2021

Viestintä: 0400 188414

Sijoittajasuhteet: 0400 954141

Neles on yksi johtavista prosessiteollisuuden kriittisten virtauksensäätöratkaisujen ja -palvelujen toimittajista。Asiantuntijatiimimme ja innovativiset ratkaisumme auttavat asiakkaitamme parantamaan proessinsa suorituskykyä ja varmistamaan turvalliset materiaalivirrat。neeleksen osakkeet在listattu纳斯达克Helsingissä。Sen liikevaihto vuonna 2021 oli noin 611 million joonaa euroa。Yhtiöllä on noin 2 950 työntekijää lähes 40 maassa。

www.neles.comTwitter.com/nelesflow