Valmetin uusi nel™Q-Disc™-ratkaisu parantaa prosessitehokkuutta vaativissa saatoventtiilisovelluksissa

瓦尔麦特公司Oyj): n ammattilehdistotiedote 4.7.2022 klo 11.00

瓦尔麦特公司laajentaalappaventtiilitarjontaansauudella nel™Q-Disc™-ratkaisulla, joka suunniteltu virtauksen hallintaan saatoventtiilisovelluksissa。2021年Ratkaisu taydentaa kesakuussa lanseerattua modulaarista tuoteperhetta, joka koostuu nel™Neldisc™ja Jamesbury™Wafer-Sphere™lappaventtiileista。

“Modulaarinen lappaventtiilituoteperhe kehitettiin auttamaan asiakkaitamme valitsemaan juuri oikea venttiili niin tyypillisiin prosesseissa esiintyviin haasteisiin kuin myo monimutkaisiin virtausolosuhteisiin”, kertoo lappaventtiileista vastaava johtajaTaija HamalainenValmetilta。“Q-Disc™在suunniteltu erityisesti saatoventtiilisovelluksille。在toimilaitteen Yksi森paahyodyista ylimitoituksen valttaminen saatoventtiilipaketeissa,米卡parantaa venttiiliratkaisun kustannus - ja energiatehokkuutta。Q-Disc™在ratkaisumme vaativaan virtauksenhallintaan ja tarkkaan saadettavyyteen。”

2022年瓦尔麦特公司taydensi tarjoomaansa venttiiliratkaisuilla huhtikuussa库恩teollisuuden virtauksensaatoon erikoistunut nel sulautui Valmetiin。nel在纽约时报Valmetin Virtauksensaato-liiketoimintalinja。

Ratkaisu haastaviin saatoventtiilisovelluksiin

Q-Disc™: n avulla voidaan valttaa valiaineen kavitointi pienilla venttiilin avauskulmilla。Q-Disc™在myo markkinoiden tehokkain lappaventtiileihin saatavilla oleva melunvaimennin: Q-Disc™: n在todettu vaimentavan玛露tietyissa virtausolosuhteissa jopa 12 dB。

上“Ratkaisun avulla可可venttiili-toimilaitepaketti mahdollista optimoida erittain tehokkaaksi,新罗Q-Disc™vahentaa virtauksen aiheuttamaa dynaamista momenttia ja siten parantaa可可prosessin luotettavuutta ja tehokkuutta”, Hamalainen kertoo。

Q-Disc™在saatavilla laajaan valikoimaan lappaventtileita,晶澳森kayttoalue ulottuu aina + 600°C阿斯蒂。卢lisaa Q-Disc™-ratkaisusta osoitteessawww.blumebaby.com/flowcontrol

nel™Q-Disc™tarjoaa tarkkaa virtauksenhallintaa vaativiin saatoventtiilisovelluksiin。在saatavilla Ominaisuus laajaan valikoimaan nel™Neldisc™ja Jamesbury™Wafer-Sphere™lappaventtiileita。在myo Q-Disc markkinoiden tehokkain lappaventtiileihin saatavilla oleva melunvaimennin。

Yritysviestinta

Taija Hamalainen、Johtaja Lappaventtiilit-tuotelinja Virtauksensaato-liiketoimintalinja,瓦尔麦特公司(puh。050 3174286
佳兆业集团Voutilainen viestinta - ja markkinointijohtaja Virtauksensaato-liiketoimintalinja,瓦尔麦特公司(kaisa.voutilainen (at) valmet.com puh。040 018 8414

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu,纸我- - - - - -ja energiateollisuudelle。Automaatiojarjestelmilla ja virtauksensaatoratkaisuillamme palvelemme viela laajempaa prosessiteollisuuden asiakaskuntaa。

在tulla Tavoitteenamme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。17 000年ammattilaistamme tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。

ja Yhtiolla yli 220 vuoden teollinen史学家vahva naytto jatkuvasta parantamisesta ja uudistumisesta。2022年Vuonna yhtio saavutti merkittavan merkkipaalun,库恩virtauksensaatoyhtio nel sulautui Valmetiin。Sulautuneiden yhtioiden yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2021年奥利noin 4、5 miljardia euroa。

Valmetin osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa ja yhtion paakonttori sijaitsee Espoossa。

Seuraa meitavalmet.fi|推特 | Twitter (IR) | LinkedIn | 脸谱网 | YouTube | Instagram | Instagram (IR) |

Henkilotietojen kasittely