Valmet uusii Koehler Paperin voimakattilat Oberkirchissä ja Kehlissä Saksassa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 9.11.2022 klo 11.00

Koehler论文关于tilannat Valmetiltavoimakattiloiden uusinnan Oberkirchin ja Kehlin paperitehtailleen SaksassaKasvattaakseen kestävän energian tuotantoa uusiutuvista lähteistä。

Tilaukset sisältyivät Valmetin vuoden 2022 kolmannen neljänneksen tilauksiin。Tilausten arvoa ei julkisteta。瓦斯塔维恩kattilamuutosten ja toimitusten kokonaisarvo yleensä noin 20 miljoonaa euroa。

Oberkirchissä Valmet muuntaa tehtaan kiertoleijukattilan (CFB) polttamaan biomassaa hiilen sijaan。Toimitus luovutetaan Koehler Oberkirchille lokakuussa 2024。Kehlissä Valmet toimittaa polttoainepäivityksen CFB-kattilaan。Muutoksella lisätään uusia polttoaineita, pääasiassa lietteitä, nykyiseen biomassapolttoaineiden valikoimaan。Toimitus luovutetaan asiakkalalle syyskuussa 2023。

“Vaihtamalla Oberkirchin laitoksellamme pääasiallisen polttoaineen hiilestä biomassaan vähennämme hiilidioksidipäästöjä yli 15万tonnilla vuodessa。Siirtymällä pois fossil isten polttoaineiden käytöstä Koehler pyrkii tekemään oman osansa ilmaston lämpenemisen hillitsemisessä”,sanoo斯蒂芬·卡勒,克勒集团operatiivinen johtaja。

" Valmet palvelee asiakkaita ratkaisuilla, jotka tukevat hiilestä luopumista ja kestävää energiantuotantoa。Olemme iloisia voidessamme edistää hiilineutraalia tulevaisuutta yhdessä Koehler Paperin kanssa ", sanooAleksi SalmirinneValmetin Energia-liiketoimintayksikön johtaja。

Oberkirchissä sijaitseva sähkön ja lämmön yhteistuotantolaitos tuottaa vuodessa noin 10万MWh sähköä ja 33万tonnia höyryä paperin tuotantoon。Kehlin kiertoleijukattilan lämpöteho上44兆瓦,ja laitoksen sähköntuotantokapasiteetti上9兆瓦。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus Oberkirchin tehtaalle sisältää kattilamuutokset ja ulkoiset laitteet hiiltä polttoaineena käyttävän kiertoleijukattilan muuntamiseen biomassaa käyttäväksi, uuden biomassan syöttöjärjestelmän, uudet polttimet uusiutuvaa polttoainetta varten, lisälämpöpinnat, tuhkan poiston parannuksen,selektiivisen ei-katalyyttisen NOxpelkistysjarjestelman(SNCR) sekä lisäaineiden syötön letkusuodattimelle。

kerhlin yhteistuotantolaitoksela Valmet tekee muutoksia kiertoleijukattilaan ja toimittaa laitteiston, jolla paperi- ja jätevesiliete lisätään laitoksen polttoainevalikoimaan。凯琳kattilaa varten toimitetaan lietteen syöttöjärjestelmät, pohja- ja lentotuhkajärjestelmien päivitykset sekä muutoksia tulistimiin。

科勒纸

科勒集团,johon科勒纸业kuuluu, perustettiin vuonna 1807 ja on yhä perheyritys。Konsernin liiketoiminnan ydinaluetta on laadukkaiden erikoispaperien kehittäminen ja tuotanto。Tuotteita ovat lämpöherkkä paperi, pelikorttikartonki, lasinaluset, hienopaperi, jäljentävä paperi, kierrätyspaperi, koristepaperi, puumassakartonki, sublimaatiopaperi sekä vuodesta 2019 alkaen innovatiivinen erikoispaperi pakkausteollisuudelle。Noin 2 500 henkilöä työllistävällä Koehler群对viisi tuotantolaitosta Saksassa ja kolme Yhdysvalloissa。Konserni toimii kansainvälisesti。Sen vienti vuonna 2021 oli 70% ja vuotuinen liikevaihto on noin miljardi euroa。

Koehler on energiaintensiivinen yritys, ja sen uusiutuvan energy gian yksikkö tekee investointeja uusiutuvan energy gian projekteihin, kuten tuulivoimaan, vesivoimaan, aurinkosähköön ja biomassaan。克勒集团on sitoutunut tuottamaan vuoteen 2030 mennessä enemmän energiaa uusiutuvista lähteistä kuin mitä paperin tuotannossa tarvitaan。

Aleksi Salmirinne,johtaja, Energia-liiketoimintayksikkö, Sellu ja energia -liiketoimintalinja Valmet, puh。+358 40 715 5714

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Automaatiojarjestelmilla居里夫人Ja virtauksensäätöratkaisuillamme palvelemme vielä laajempaa prosessiteollisuuden asiakaskuntaa。17 500 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Yhtiöllä on yli 220 vuoden teollinen historia ja vahva näyttö jatkuvasta parantamisesta ja uudistumisesta。Vuonna 2022 yhtiö saavutti merkittävän merkkipaalun, kun virtauksensäätöyhtiö Neles sulautui Valmetiin。Sulautuneiden yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2021 oli noin 4,5 miljardia euroa。

Valmetin osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä, ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa。

Seuraa meitavalmet.fi|推特 | Twitter (IR) | LinkedIn | 脸谱网 | YouTube | Instagram | Instagram (IR) |

Henkilotietojen kasittely