Valmet investoi uuteen märkäviirojen kutomakoneeseen Kiinassa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 1.6.2021 klo 11.00

Valmet on investoinut uuteen märkäviirojen kutomakoneeseen天津tuotantoyksikössä Kiinassa。tootanto uudella kutomakoneella aloitettiin toukokuussa 2021。investininarvo on noin 2,7百万欧元。

" Investointi vahvistaa kykyämme toimittaa asiakkaillemme korkealaatuisia märkäviiroja Kiinassa sekä tukee tulevien vuosien kasvuamme。Uusi 15 metriä leveä kutomakone lisää tuotantokapasiteettia ja lyhentää toimitusaikoja。Tarpeeseen räätälöidyillä märkäviiroilla varmistamme asiakkaiden tuotantoprosessien optimaalisen suorituskyvyn ja lotettavan toiminnan ", sanooTero合欢树, Valmetin Kudokset-liiketoimintayksikön johtaja。

Valmet valmistaa Tianjinissamarkaviirojakuivatusviirojasuodatinkankaitapääasiassa Kiinan ja Aasia-Tyynenmeren alueen markkinalle。托坦托天津yksikössä alkoi vuonna 2008 työllistäen silloin 45 henkilöä。Tällä hetkellä Valmet työllistää Tianjinissa noin 170 ammattilaissta。

天津乌斯märkäviirojen古马科

Tero合欢树,johtaja, Kudokset-liiketoimintayksikkö, Palvelut, Valmet,呸。040 542 7427

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,7 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely