Valmet esittelee ilmasto-Ohjelmansa - Kohti Hiilineutraalia Tulevaisuutta

Valomet Oyj:NLehdistötiedote10.3.2021 KLO 9.00

Valmet Esittelee Ilmasto-Ohjelmansa - Kohti Hiilineutraalia Tulevaisuutta - Pääomamarkkinapäivässän10.Maaliskuuta 2021。Ohjelma在Jatkoa Valmetin KokonaisvaltaiselleKestävänKehityksenTyölle。

Valmetin Ilmasto-OhjelmaSisältääKunnianhimoisetTavoitteetHiilidioksidipäästöjenVähentämiselleJAKonkreettisetToimenpiteetKoko Arvoketjulle,Johon Kuuluu Valmetin Oma Toiminta,ToimitusketjuSekäTeknologianKäyttövaiheAsiankkaidentannossa。Ohjelma in Linjassa Pariisin ilmastosopimuksen 1,5 Asteen Mukaisen TavoitteenSekäYK:NKestävänKehityksenTavoitteiden Kanssa。Myös科学的目标--aloite(SBTI)Tulee Arvioimaan Valmetin Ilmastavoitteet。

诺伊yksi prosentti valmetin arvoketjunhiilijalanjäljestäonperäisinvalmetin omasta toiminnasta,ja noinneljäprosenttiatoimitusketjusta。VähentääHiilidioksidipäästöjä080的Valmetin Tavoitteenavähentäähiohsidipäsentiaomassa toimnassaan Ja 20 Prosenttia Toimitusketjussaan Vuoteen 2030Mennessä。阿曼托米尼南托克托斯萨瓦特塔·伊曼佩曼·佩斯·伊曼·佩斯··彭·蒂姆纳

Suurin Osa Valmetin ArvoketjunHiilijalanjäljestätureeTeknologiodenKäytövaiheesta,Joten Ilmasto-Ohjelmassa Pareotaan Valmetin Nykicisten JA Tulevien TeknologiodenKykyäMahdollistaasataprosenttisesti Hiilineutraali Tuotanto Asiakkaille。在Valmetin tavoitteena mahdollistaa hiilineutraali tuotanto kaikille sellu- JA paperitoimialan asiakkailleen vuoteen 2030mennessä,米卡edellyttää,ETTAyhtiökehittääuusia teknologioita,jotka mahdollistavat fossiilivapaan sellun JA paperin tuotannon SEKA parantaa nykyisen teknologiatarjoomansa energiatehokkuutta 20 prosentilla vuoteen 2030mennessä。jo nyt valmetin teknologiaahyödyntävätsellutehtaat ovatyleensäbioenergiantuotannon suhteen yliomavaraisia。LisäksiValmetinNykyinen Bioenergiakattiloiden TarjoomaMahdollistaaTäysinFossiilivapaanSähkönJALämmmmmmmmmmmmmmmmönootannon。

ilmastonmuutos ja ilmastonlämpeneminenovatmerkittäviähaastita,jotka ajavatyrityksiämuuttamaantoimintaansajavähentämäänhiilidioksidipäästöjänopeasti。Uskomme,EttäTeknologiallaon Avainrooli Ilmastonmuutoksen Ja IlmastonlämpenemisenHillitsemisessäSekäSiirtymisessäkohtiHiilineutraaliaTaloutta。ilmasto-ohjelmammame kattaa koko arvoketjun,ja konkreettisillatoimenpiteillävähennämmemerkittävästi商机ToimintammeHiilijalanjälkeäjatueme toimittajiammetekemänsamoin。LisäksiValmet在Vahvasti Sitoutunut Olemaan Paras Kumpani Asiakkaillemme Matkalla Kohti Hiilineutraaliutta“,SanooPasi Laine.,valmetin toimitusjohtaja。

Valmet在Saanut Tunnustusta Toiminnastaan​​ JA StrategiaStaan IlmastonMuutoksen HillitsemiseksiSäilytämälläSemansaJohtavassaLuokassaCDP:N ILMASTO-OHJELMAN Listauksesa Vuodesta 2016 Asti。On On OllutMyösMukanaDow JonesinKestävänKehityksenIndeksissäVuodesta2014 Asti

Anu Salonsaari-posti,viestintä-,MarkkinOinti- JaKestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。010 672 0000.
LauraPuustjärvi,KestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 337 4473.

Luelisää.Valmetin Ilmasto-Ohjelman Tavoitteista JAToimenpiteistä

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。Yli 14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯特·埃斯特韦斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.