Valmetille Tunnustus CDP:N ILMASTO-OHJELMAN Listauksessa

Valomet Oyj:NLehdistötiedote8.12.2020 KLO 12:15

Valmetin Toiminta JA Strategia ilmastonmuutoksen Humioitu CDP:N ILMASTO-OHJELMAN Listauksessa。ValmetSäilytiSemansaJohtavassa Luokassa Ja Sai Toiseksi Parhaan Luokituksen A-。CDP:N Arvio Perustuu Yritysten Toimittamiin TietoihinVähähiilisenTeknologianJa RatkaisujenKehittämisestä,PäästöjenVähentämisestäSekäilmastorishienPienentämisestäEdelliselläJaportointikeIontioTikeikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeIontikeikeIontikeIontikeIontiodikaudella。

Valmedilla On Systemantinen Ohjelma Co2-PäästöjenVähentämiseksiomassa Toiminnassaan,PainopisteenäenecergiatehokkuudenLisääminen,Uusiutuvan EnergianKäyttö,KestävämpiKuljetusja prosesien OptimoIntie。Lisäksiyhtiötutkiiaktiivisesti uusia mahdollisuuuksiasekätuo markkinoile uusia innovaatioita,jotka tehostavat Energia-,Vesi- ja materiaalitehokkuuttasekäpäästöjenvähentämistäasiakkaanKäytönaikana。

“Teknologioidemmekäyttövaiheella上suuri merkitys二氧化碳päästöjennäkökulmasta,jotenmeillä上ainutlaatuinen mahdollisuus auttaa asiakkaitammevähentämäänenergian kulutusta JA二氧化碳päästöjäSEKApienentämäänprosessiensahiilijalanjälkeä。Resurssi- JA energiatehokkaat ratkaisut ovat tutkimus- JAkehitystyömmetärkeimpiäpainopisteitä。Kattavaan Tarjoamaamme Kuuluu Esimerkiksi Teknologiaakestävämpännbieenergiantuotantoonseekäsellun- ja paperinvalmistuksen。Edistykselliset Palvelumme Ja AutomaatioratkaisummeEdistävätTehokastaRaaka-Aineiden JA EnergianHyödyntämistä“,SanooLauraPuustjärvi.,KestävänKehityksenJohtaja,Valmet。

Valmetin Tavoitteena在Tehdäuusiutuvistaraaka-aineistakestäviäjapastuullisiatuloksia。Ilmasto-Asiat Ja NiihinLiittyvätToimenpiteeton Ottontoitu Valmetin Stramentanan JA Sustainability360, ohjelmaan。valmetin.可持续发展360º-OHJELMA KESKITTYY VIITEEN止痛药:KESTÄVÄHANKINTAKETJU;Työterveys,-Turvallisuus JaYmpäristö;Ihmiset Ja Suorituskyky;Vastuulliset Ratkaisut Ja Yrityskansalaisuus。

Vuonna 2020 Valmet在Menestyny​​tMyösMuissaKestävännkehityksenlistauksissa。Helmikuussa Valmet Palkittiin Pronssiluokituksella标准普尔全球Samin Vuosittaisessa可持续发展年鉴2020-arvioinnissa ja huhtikuussa Valittinuudelleen ethibel可持续发展指数(ESI)卓越欧洲-Indeksiin。Marraskuussa.Valmet ValittiinMyös.Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksiin

Tietoa CDP:Stä

CDP onKansainvälinenvoittoatavoittelematonjärjestö,Joka OhjaaYrityksiäJAvaltioitaVähentämäänKasvihuonekaasujenPäästöjäSekäSuojelemaanVesistönäJAMETSIÄ。

CDP:N Lista Ilmasto-OhjelmaanTänäVuonnaJulkisestiOsallistuneistaYrityksistäLöytyyCDP:n verkkosivuilta

Lisätietoa:
LauraPuustjärvi,KestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 337 4473.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.