Valmet valittiin Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksiin - mukana mailman johtavat kestävän kehityksen yritykset

Valomet Oyj:nLehdistötiedote16.11.2020 KLO 9:30

valmet在Edistyny​​t HyvinKestävännkhityksenssultaable360º-Ohjelmassaan,Joka Korostaa Vastuullisemman Liketoiminnan Jatkuvaa Partamista。yhtenäosoituksenahyvästädistymisestävalmet在Valittu Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksiin(DJSI)SeitsemättäVuottaPeräkkäin。Yhtiölistattiinsekä道琼斯jonesinkestävänkehityksendjsi worldettädjsieure欧洲-indekseihin。TänäVuonnaYhteensä323Yhtiötä在Valittu Djsi World -Indeksiin Kaudelle 2020-2021。

秘鲁秘鲁人yhtiöiden vastuullisuutta taloudellisten, ympäristönhallinnallisten ja sosiaalisten kriteerien perusteella。

“Listaus indeksissä seitsemän vuotta peräkkäin上hieno tunnustus Valmetin edistykselle kestävässä kehityksessä, sillä jatkuva parantaminen上indeksiin pääsyn keskeinen kriteeri。Tämä osoittaa, että henkilöstömme tekee systemaattista ja menestyksekästä työtä vastuullisempien toimintatapojen青少年läpi组织。Haluan kiittää kaikkia valmetlaisia, jotka ovat osallistuneet tähän työhön ympäri maailmaa ", sanoo Valmetin toimitusjohtaja帕斯莱恩

Valmetin kestävän kehityksen ohjelma keskittyy viiteen painopistealueesseen: kestävä hankintaketju;työterveys, -turvallisuus ja ympäristö (HSE);ihmiset ja suorituskyky;愿你早日康复。

Vuonna 2020 Valmet on menestynyt myös muissa kestävän kehityksen listauksissa。Tammikuussa Valmet sai parhaan A-luokituksen CDP:n ilmastoo -ohjelmassa, helmikuussa Valmet palkittiin pronssiluokituksella S&P Global SAMin vuosittaisessa Sustainability Yearbook 2020 - arviinnissa, ja huhtikuussa Valmet valittiin uudelleen Ethibel可持续发展指数(ESI)卓越欧洲-indeksiin。

Tietoa Dow JonesinKestävänKehityksenIndekseistä

DJSI在kestävän kehityksen indeksiperhe, johon listataan vuosittain mailman johtavat kestävän kehityksen yritykset eri toimialoilta。Valinta indeksiin perustuu "最佳" - arvioinin, mikä tarkoittaa, että indeksiin listataan eri toimialoilta yhtiöitä, jotka osoittavat toimivansa kestävän kehityksen osalta paremmin kuin muut saman toimialan toimijat。Indeksi toimii arviointityökaluna sijoittajille, jotka keskittyvät eettiseen sijoittamiseen tai arvioivat yhtiön suoriutumista kestävän kehityksen toiminassa osana analyysejaan。

标准普尔Globalin vuosittainen arviointi perustuu yhtiöiden sosiaalisten, ympäristö- ja taloudellisten vastuiden ja niistä suoriutumisen perusteelliseen tarkasteluun。

Anu Salonsaari-Posti, Viestintä-, markkininti - ja kestävän kehityksen johtaja, Valmet, puh。010 672 0000
LauraPuustjärvi,KestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 337 4473.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

Henkilotietojen kasittely