Valmetin tammi-syyskuun 2018lokakuuta 2018

维美德Oyj:n lehdistötiedote 9。Lokakuuta 2018 klo 15.00

1。Tammikuuta - 30。Syyskuuta 2018 julkistetaan tiistaina 23。lokakuuta 2018 noin klo 12.00 Suomen aikaa。Pörssitiedote ja esitysmateriaali sekä suomeksi että englanniksi ovat tällöin saatavilla Valmetin kotisivuilla osoitteessawww.blumebaby.com/sijoittajat

分析铁条,银条

Valmet järjestää englanninkielisen tiedotustilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja medialle tiistaina 23。lokakuuta 2018 klo 13.30 Suomen aikaa。Tiedotustilaisuus järjestetään Valmetin pääkonttorissa Keilaniemessä, osoitteessa Keilasatama 5,02150埃斯波。Tiedotustilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Pasi Laine sekä talousjohtaja Kari Saarinen。

Webcast-lahetys

Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessawww.blumebaby.com/webcastit.Suora lähetys碱klo 13.30 Suomen aikaa。Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa pian tilaisuden jälkeen。

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta。puhelinkonferensiin ossallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua, klo 13.25 Suomen aikaa,编号09-4245 0806。Osallistujia pyydetään antamaan oheinen konferenssipuhelun id: 2967268。

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi。Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin jälkeen medialla on mahdollisuus haastatella johtoa suomeksi。

tilaisutta voi myös seurata Twitterin välityksellä osoitteessawww.twitter.com/valmetir

Lisatietoja antaa:
Calle Loikkanen, sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh。010 672 0020
Medialle: Anu Salonsaari-Posti, johtaja, markkinointi, viestintä ja kestävä kehitys, Valmet, puh。010 672 0033

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Seuraa Valmetin sijoittajasuhteita Twitterissäwww.twitter.com/valmetir