Valmet toimittaa toisen OptiConcept M -ulkopakkauskartonkilinjan山影国际基纳安

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 14.8.2018 klo 11:00

Valmet toimittaa toisenOptiConcept米-ulkopakkauskartonkilinjan山鹰国际控股有限公司:lle, Hubein province sijaitsevaan jingzhou kaupunkiin Kiinassa。Kattavan automatisoinin sisältävä uusi tuotantolinja seuraa joulukuussa 2017 julkaistuaaiempaa OptiConcept M -kartonkikonetoimitusta (PM 21)Ja helmikuussa tänä vuonna julkaistuakolmenleikkurin kauppaa.下午23日sununnitellaan valmistamaan laadukkaita aallotuskartonkilajeja。托坦托卡帕西提安lisäämällä山英pyrkii saavutttamaan suuremman markkinaosuuden。下午23:n määrä käynnistyä vuoden 2019 lopussa。

提拉斯sisältyi Valmetin vuoden 2018 toisen vuosineljänneksen saatuihin提拉克辛。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän tyyppisen tilauksen arvo on tavallisesti noin 30-40 miljoonaa euroa。

Tämä on jo seitsemäs Valmetin toimittama paperi- tai kartonkikonelinja Shanying Internationalille。Viimeisimmät olivat testliner- kartonkikononetilaus (PM 21) jakaksiulkopakkauskartonkikonetta马'anshaniin。Tämä erittäin tehokas Shanyingin tilaama ulkopakkauskartonkikone上17。Valmetin maailmanlaajuisesti toimittama OptiConcept M -tuotantolinja。Perinteisiin tuotantolinjoihin verrattuna kumpikin näistä uusista linjoista pystyy vähentämään merkittävästi sekä hiilipäästöjä että energiankulutusta", kertoo Valmetin vanhempi myyntipäällikköTimo Saresvuo

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimitus PM 23:lle on melko samanlainen kuin PM 21:lle sisältäen nopean OptiConcept M -ulkopakkauskartonkilinjan hylynkäsittelystä rullaimelle。Aallotuskartonkeja valmistavan下午23:n toimitukseen kuuluu vedenpoistoteknologialla varustettu光成形的差距-viiraosa sisaltaenOptiFlo差距-perälaatikon, joka mahdollistaa suuren kapasiteetin korkeassa ajonopeudessa。Tämä on oleellista kevyen ulkopakkauskartongin valmistuksessa。Tasokitaviiralla saadaan aikaan hyvät lujuusominaisuudet, yhtenäiset cd - profilit ja erinomainen rainan muodostus。

Perälaatikon ja viiraosan lisäksi koneelle toimitetaanOptiPress中心-puristinosa,OptiRun单-kuivatusosa,OptiSizer电影-liimapuristin,OptiCalender-kovanippikalanteri,OptiReel教皇-rullain jaOptiCart流-konerullavaunu kuljetinkiskoineen。Toimitukseen kuuluu myös toimitusta vastaavat ilmanpoisto- ja ajetavuuskomponentit, Valmet DNA -koneenohjaus-晶澳-prosessinohjausjarjestelmat维美德智商-laadunvalvontajarjestelmat.kononetoimitukseen kuuluu myösValmet-kudospaketti嗯,käyttöönoton jälkeinentuotannollinen lisatuki

Viiraltaan 8 600毫米leveä kartonkikone tuottaa aallotuskartonkilajeja。脱坦农:neliöpainoalue 50-110克/米2, suunnittelunopeus 1 300米/分钟ja päivittäinen kapasiteetti n. 1 200吨。

山鹰国际

安徽山鹰国际控股有限公司,安徽山鹰纸业有限公司,kiinalainen yritys, joka pääasiallisesti valmistaa ja jakelee paperituotteita。Yhtiön päätuotteita ovat Shanyingin nimellä markkinoitavat erilaiset pakkauspahvit, sanomalehtipaperit, aaltopahvilaatikot ja muut paperituotteet。Yhtiö toimii Kiinan markkinoilla Itä-Kiina päämarkkina-alueenaan。

Petri Paukkunen, myynti- ja markkinointijohtaja, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。040 744 8182
周周,myyntijohtaja, Kiina, Valmet, puhelin, Valmet, puh。+86 139 1018 6376

OptiConcept M -kartonkikone

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely