瓦尔麦特公司toimittaa keittamon uusinnan ja ruskean massan pesulaitteiston Smurfit Kappan kraftlaineritehtaalle Piteaan Ruotsiin

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 12.2.2018 klo 11点

瓦尔麦特公司toimittaa Smurfit Kappa Pitealle keittamon uusinnan, jossa kaytetaan CompactCooking G2 -teknologiaa,时ruskean massan pesulaitteiston yhtion Piteassa Ruotsissa sijaitsevalle tehtaalle。2017年Tilaus sisaltyy Valmetin vuoden viimeisen vuosineljanneksen tilauksiin。

Valmetin toimitukseen sisaltyy uusi ImpBin (TM) - ja CompactFeed (TM) G3 -jarjestelma pumppusyottojarjestelma时uusi painediffuusori。Uusittu keittamo ja ruskean massan pesulaitteisto kaynnistetaan suunnitelmien mukaan toukokuussa 2019。

“Uusitussa keittamossa puuraaka-aine kaytetaan entista tehokkaammin ja lisaainekemikaalien kaytto prosessissa vahenee。Lisaksi keittolaitteiston uusinta alentaa energiankulutusta prosessialueella,米卡kestavan kehityksen tavoitteidemme mukaista”, sanoo Smurfit Kappa Pitean tekninen paallikko博·约翰逊

“Olemme iloisia siita,埃特Valmetin kestavat ratkaisut tuovat arvoa asiakkaillemme ja埃特keitto - ja pesulaitteistovalikoimamme erittain vahva”, sanoo Valmetin myyntipaallikko帕特里克•Lidback

Tietoa asiakkaasta Smurfit Kappa

Smurfit Kappa在yksi maailman johtavista paperipohjaisten pakkausratkaisujen toimittajista。Yhtiolla noin 45 000 tyontekijaa noin 370 tuotantolaitoksessa 35 maassa (22 maassa Euroopassa ja 13 maassa Pohjois - ja Etela-Amerikassa)。Ruotsin Piteassa sijaitsevan tehtaan tuotantokapasiteetti 700 000 tonnia vuodessa。Tehdas tuottaa pakkauskartonkia, valkopintaista kraftlaineria ja ruskeaa kraftlaineria。

帕特里克•Lidback、myyntipaallikko Sellu ja energia -liiketoimintalinja,瓦尔麦特公司(puh。+ 46 70 715 4723

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Tavoitteemme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykya时tehostavat raaka-aineiden ja energian kayttoa。

2017年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 3 2 miljardia euroa。000年Yli 12日ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaa www.blumebaby.com , www.twitter.com/valmetglobal