瓦尔麦特公司palkittiin LNG-alan johtavana globaalina palveluntuottajana

瓦尔麦特公司Oyj): n ammattilehdistotiedote 5.10.2018 klo下午15:30

瓦尔麦特公司在palkittu LNG-alan(液化天然气,nesteytetty maakaasu) johtavana globaalina palveluntuottajana。Palkinto myonnettiin alan pienten ja keskikokoisten toimijoiden中小企业规模液化天然气峰会2018 -konferenssissa Amsterdamissa Alankomaissa 3。lokakuuta 2018。

Konferenssi palkitsi eri puolilla maailmaa toimivia yrityksia ja henkiloita heidan sitoutumisestaan ja alan hyvaksi tekemastaan tyosta。瓦尔麦特公司赛johtavan globaalin palveluntuottajan palkinnon tunnustuksena merkittavasta panostuksestaan alan automaatio - ja ohjelmistoratkaisuihin艾伦·塞卡kehityksen edistamisesta globaalisti。

瓦尔麦特公司toimittaa LNG-alalle automaatioteknologiaa ja ohjelmistoja jotka kattavat paikallistason prosessinohjauksen, toiminnot ja liiketoiminnan hallinnan LNG-infrastruktuurissa。

”suuri kunnia萨达名叫阿玉palkinto etenkin,库恩瓦尔麦特公司alkoi tarjota automaatio - ja ohjelmistoratkaisujaan LNG-alalle vasta vuosi sitten。Olemme kehittaneet瓦尔麦特公司DNA整合操作-automaatioratkaisumme erityisesti pienemman mittakaavan toimintoihin,重新设计etenkin niiden hallinta haastavaa”sanoo Valmetin prosessiautomaatiosta vastaava johtaja贾尼Hautaluoma

他Hautaluoma奥利yksi tapahtuman puhujista ja esitelman集成操作-sovelluksen ja automaattisen raportoinnin avulla saatavasta LNG-kuljetusten reaaliaikaisesta tiedosta。

上“Valmetin tavoitteena tulla pienen mittakaavan液化天然气- ja biokaasutoimijoiden parhaaksi automaatio - ja ratkaisutoimittajaksi。Molemmat alat edistavat kestavaa kehitysta ja ratkaisevat ymparistokysymyksia。瓦尔麦特公司edellakavijana kehittaa niille ratkaisuja kohti hiilivapaata yhteiskuntaa。Hallitsemme automaatio - ja ohjelmistoratkaisuillamme可可toimitusketjun ja pystymme tarjoamaan niita kattavammin kuin pelkka jarjestelmatoimittaja”,汉lisaa。

瓦尔麦特公司DNA整合操作-ratkaisu taydentaa Valmetin teollisen internetin tarjoomaa。

液化天然气峰会-konferenssista Tietoa中小企业规模

中小企业规模液化天然气峰会kansainvalinen konferenssi, jossa esitellaan LNG-alan projekteja ja markkinakehitysta。Se kokoaa yhteen alan paattajia ja asiantuntijoita ympari maailmaa tutustumaan uusimpiin innovaatioihin ja alan parhaisiin kaytantoihin。

Kuvassa:贾尼Hautaluoma

贾尼Hautaluoma、johtaja prosessiautomaatio Automaatio-liiketoimintalinja,瓦尔麦特公司(puh。040 486 0307

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Tavoitteemme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykya时tehostavat raaka-aineiden ja energian kayttoa。

2017年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 3,1 miljardia euroa。000年Yli 12日ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely