Valmet Advantage DCT -pehmopaperilinja käynnistettiin Velvet CARE -yhtiön tehtaalla Puolassa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 17.9.2018 klo 11.00

Valmetin toimittama Advantage DCT 200HS -pehmopaperilinja käynnistettiin Velvet CARE -yhtiön Kluczen tehtaalla Puolassa。Linja上yksi Itä-Euroopan suurimmista ja moderneimmista pehmopaperilinjoista。丝绒CARE vahvistaa sillä asemaansa pehopaperintuotannon johtajana Puolassa sekä Keski- ja Itä-Euroopan markkinoilla。

“Tämä on loistava virstanpylväs Valmetin ja Velvet CAREn yhteisessä hankkeessa, jolla Velvetin tuotannossa vahvistetaan pehmopaperin määrää ja laatua”,sanoo Valmetin projektipäällikkö汉斯·英格伦

"Haluamme varmistaa, että tuotteemme vastaavat tiukimpiakin vaatimuksia puolalaissten kodeissa joka päivä。Siinä meitä auttaa Valmetin lotettava ja tehokas优势DCT -teknologia", sanoo天鹅绒CAREn toimitusjohtaja阿图尔Pielak

“Valmetin tavoin myös Velvetin painopisteenä on tuleva kehitys”,lisää Kluczen tehtaan johtajaMarek Sciazko."优势DCT -pehmopaperinvalmistusteknologia tukee tätä visiota, koska siinä on valmiudet laadukkaiden pehmopaperilajien valmistuksen tulevaa kehitystä varten。Olemme jo alkaneet parantaa tuotannon kustananstehokkuutta muutamalla proessin ja koneen asetuksia "

Valmetin Advantage-ratkaisut on sununniteltu vastaamaan pehmopaperinvalmistajien haasteisiin niin nyt kuin tulevaisuudessakin。Valmet on tähän mennessä toimittanut 80 Advantage DCT -tuotantolinjaa。Konsepti on tunnettu suuresta tehokkuudestaan ja kyvystään valmistaa useimpia perinteisiä pehmopaperityyppejä laadukkaasti。Siitä onkin tullut suosittu valinta pehmopaperialan ammattilaissten keskuudessa koko maailmassa。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimitus sisältää täydellisen优势DCT 200HS -pehmopaperilinjan, jonka suunnittelunopeus对2 200米/分钟。Kone on 5、6 metriä leveä, mikä tekee siitä yhden suurimmista koneista keskisen Itä-Euroopan markkinoilla。

Myös massankäsittelyjärjestelmät ja lisälaitteet sisältyvät toimitukseen。Kone on varustettu OptiFlo-perälaatikolla ja kevytmetallisella jenkkisylinterillä。Lisäksi siihen kuuluu优势ViscoNip -puristin, AirCap-huuva ilmajärjestelmällä, WetDust-järjestelmä ja SoftReel-rullain。Valmet on toimittanut myös tehdassuunnittelun liittyvän perus- ja detaljisuunnittelun。Toimitukseen sisältyy myös automaatiopaketti, johon kuuluu hajautettu ohjausjärjestelmä (DCS) ja laadunhallintajärjestelmä (QCS)。

Tietoja asiakkaasta丝绒护理

丝绒护理yksi Puolan suurimmista hygieniatuotteiden valmistajista。Yhtiö perustettiin vuonna 2013, mutta sen juuret ulottuvat aina vuoteen 1897 saakka。Viimeisten yli 20 vuoden ajan Velvet-tuotemerkki on ollut johtavassa asemassa Puolan paperiteollisuudessa, ja tuotteita löytyy miljoonien puolalaisten kotoa。

Hans Englund, projektipäällikkö, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet,呸。+46 705 17 4000

Jan Erikson, myyntijohtaja, Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, puh。+46 705 17 14 90

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely