Valmet har start en优势dct mjukpapperslinje hos velvet护理我polen

Valmets Pressmeddelande 2018年9月17日11:00 Eet

det polskamjukpappersföretaget绒care har start upp en优势dct 200hs produktionslinje,leverad av Valmet。Den Nya Mjukpapperslinjen,SOMStårPåMalvetsPappersbrukI Klucze,Polen,ÄrZHAV deStörstaoch MequeasteIÖsteuropa。Satsningenen Kommer AttStärka绒素位置Som LedandeMjukpappersleverantörpådösteuropeiskaoch centraleuropeiska marknaden。

“IgångkörningenÄRenycketGlädjandeMilstolpeivåroch kundens GemensammasträvanmotatÖkaBådePapperskvalitet”,Sägervalmets projektledare汉斯Englund.

“VåraPropukterSka Leva UPP直到De PolskaHushållensallraHögstaKravoch Finnas直到HandsFördmarjedag。ValmetsPålitligaoch effektiva优势DCT-TeknikHjälperom AST ATTNÅSTERartur pielak,首席执行官,天鹅绒护理。

“Bådevalmetoch天鹅绒护理Fokuserarpåframtidensutveckling”,蒂莱格尔Marek Sciazko,BrukschefPåKlucze。“优势DCT-TEKNIKENMÖJLIGGÖRDENVISIONEN基因组ATTÖPPNADörrarnaFörpapperskvaliteterSom PassarSåväldagensSom Morgondagens Behov。Vi HarRedanBörjatFörbättraKostnadseffektivitetenGenom Att Justa Process-OchMaskininställningar。

Valmet Har Levererat 80 Stycken Advantage DCT Linjer直到Kunder Runt OM IVärlden。Advantage-Paketet OchTillhörandeLösningarÄruforfadeFöratMötaPappertilleVerkaresNutida Och Framtida Utmaningar。KonceptetÄRKäntFöntFöntFöntivitetochförmågaat tillerka de Flesta mjukpapperssortermedhögstakvalité,vilketgördettill到EttpulärtvalfövermukpappertilleverkareÖverHelaVärlden。

Teknisk信息

Valmets leverans innehåller en komplett Advantage DCT 200HS mjukpapperslinje med en tighet på每分钟2 200米。Maskinen är 5,6米饲养,vilket gör den直到在största mjukpappersmaskinerna i östra欧洲。

MaskinenÄrutrustadmed en OptifloInloppslådaoch gjuten yankeecylinder。DenInnehållerdessutom en优势Visconip按,AircapKåpaMedLuft-Och Dammhanteringssystem,Samt En SoftreeL rul​​lstol。MäldhanteringssystemOchHjälutrustningingårockså,Plus Att Valmet HarStåttförBas-Och Detaljkonstruktion。Leveransen Inkluderarävenualationspaketmed serystem och kvalitetskontrollsystem。

om kunden天鹅绒护理

天鹅绒护理ärEttav PolensStörstahygienproduktsföretag。Bolaget Grundades 2013,MenrötternaGårändaIllabaka至1897. velvet-varumärketÄrdandeinorom Polens PappersIndustri Och Ett Naturligt Inslag I Miljontals Polska下摆。

公司交流

FörMer信息,康卡塔:

HANS ENGLUND,PROJEKTLEDARE,组织厂商业务部门,VALMET,电话:+46 705 17 40 00

Jan Erikson,Säljchef,组织厂商业务部门,Valmet,电话:+46 705 17 14 90

ValmetÄRden Ledande Globala utvecklaren ochleverantörenav teknik,自动化och服务侵入Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。ValmetsMålÄRatt eat ge新浪KundervärldensBästa服务

vårtstarka teknikutbud omfattarsåvälhela massafabriker och produktionslinjerförmukpapper,凯隆och papper,som kraftverkförproduktion av bioenergi。Valmets Avancerade Service-OchAutomationsLösningarFörbättraPålitlighetenoch Prestandan iVårakunders加工器Och EffektiviserarAnvändandetAvRåmaterialoch Energi。

Nettoomsättning2017 var cirka 3,1 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄRNTERATPÅNASDAQOMXHelsingforsbörsen。

läsmer:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

桑特AV Persondata.