Valmetin toimittama biomassakattila luovutettiin RWE Innogylle Britanniassa

瓦尔麦特公司Oyj): n ammattilehdistotiedote 30.9.2014 klo 11点

英国瓦尔麦特公司luovutti RWE Innogy: n Markinchin voimalaitokselle uuden biomassakattilan ja savukaasujen puhdistusjarjestelman heinakuussa 2014年kayttoonotto - ja koekayttojakson jalkeen。Fifessa Skotlannissa sijaitseva lammon ja sahkon yhteistuotantoon tarkoitettu laitos (CHP) lajissaan Ison-Britannian suurin。Uusi laitos tuottaa hoyrya ja sahkoa Tullis罗素-yhtion paperitehtaalle。Lisaksi yli jaava sahko toimitetaan valtakunnalliseen sahkoverkkoon。

Uusi voimalaitos auttaa Tullis Russellia vahentamaan fossiilisia paastoja ja samalla se edistaa merkittavasti Skotlannin kunnianhimoisten uusiutuvan energian tavoitteiden toteutumista。Biomassavoimalaitos korvaa paperitehtaan 60 vuotta vanhan kivihiilivoimalan ja vahentaa vuositasolla有限公司2-paastoja 250 000 tonnia。Lisaksi kaatopaikalle toimitettavan puujatteen ja拿olleen myo niista siella syntyvien metaanipaastojen maara vahenee,重新设计Valmetin CYMIC-kattilan paapolttoaineena kaytetaan kierratettya puujatetta。

Uusi biomassakattila tuottaa Tullis Russellin paperitehtaalle hoyrya ja sahkoa entista kestavammin, tehokkaammin ja luotettavammin。

“CYMIC-kattilan kayttoonotto osana maan suurinta uusiutuvan energian teknologiapakettia meille RWE: lla iso tapaus。Biomassakattila tuottaa hoyrya ja sahkoa viereiselle Tullis Russellin paperitehtaalle时sahkoa valtakunnanverkkoon ja vahentaa merkittavasti有限公司2-paastoja。Laitoksen onnistunut luovutus RWE: n ja Valmetin vuonna 2010 alkaneen tiiviin yhteistyon huipentuma ja osoitus Valmetin tiimin sitoutuneesta tyosta”kommentoi RWE: n projektisuunnittelun paallikko罗伯特扣篮

RWE Innogy英国:n uusi yhdistetty sahkon - ja lammontuotantolaitos sijaitsee Tullis罗素Papermakersin paperitehtaalla Skotlannin Fifessa。(Kuva: RWE Innogy英国)

CHP-laitoksen asennettu kapasiteetti 50 megawattia sahkoa ja se pystyy syottamaan paperinvalmistusprosessiin hoyrya maksimissaan 120 tonnia tunnissa。Paperitehdas kuluttaa laitoksen tuottamasta sahkosta noin 14兆瓦,ja noin 25 MW syotetaan Ison-Britannian valtakunnanverkkoon。

在ollut Voimalaitos kaupallisessa kaytossa helmikuusta 2014 lahtien, ja可可laitoksen lopullinen luovutus tapahtuu loppuvuodesta 2014。

“Projekti奥利varsin merkittava niin kokonsa kuin aikataulunsa puolesta。Mittakaavaa voi havainnollistaa toteamalla,埃特CHP-laitoksen tontti vastaa neljan jalkapallokentan alaa ja埃特rakennustoihin kului yli miljoona tyotuntia。可可tyomaalla奥利enimmillaan noin 650 tyontekijaa joista noin puolet rakensi itse kattilalaitosta”, kuvailee Valmetin projektipaallikko彼得·安森

Teknisia tietoja toimituksesta

Markinchin CHP-laitokseen toimitetussa Valmetin CYMIC-kattilassa hyodynnetaan luotettavaksi todettua kiertoleijuteknologiaa (CFB)。155年Kapasiteetiltaan MWth: n kattilan polttoaineena kaytetaan noin 90 - prosenttisesti jatepuuta。Loput 10 prosenttia energiapuuta kestavasti hoidetuista metsista。Biomassaa tarvitaan noin 400 000 tonnia vuodessa。Uuden teknologian ansiosta laitoksen alasajo onnistuu aiempaa nopeammin。

瓦尔麦特公司股价

彼得·安森经理,项目管理,瓦尔麦特公司(puh。010 672 0000

卢lisaa valmet.fi:Valmetin teknologia vahentaa CO2-paastoja Britanniassa

瓦尔麦特公司股价在maailman johtava sellu、paperi ja energiateollisuuden teknologia - ja palvelutoimittaja。11 000年ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat形式化kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。Vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

200年yli Valmetilla vuoden teollisuushistoria, ja yhtio syntyi uudestaan sellu, paperi - ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj): sta joulukuussa 2013。2013年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 2,6 miljardia euroa。在tulla Valmetin tavoitteena maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy: ssa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

英国Tietoa RWE Innogy: sta

RWE Innogy英国RWE Innogyn Isossa-Britanniassa toimiva tytaryhtio ja maan johtavia uusiutuvien energianlahteiden kehittajia ja kayttajia。Olemme sitoutuneet kehittamaan ja operoimaan uusituvaa energiaa hyodyntavia projekteja tuottaaksemme kestavaa sahkoa。

Operoimme 22 vesivoimalaa ja 30 maa - ja merituulivoimalaa mukaan lukien Britannian ensimmainen merkittava merituulivoimala北霍伊尔。RWE Innogy英国:n yhdistettyyn lammon ja sahkon tuotantoon (CHP) tarkoitetun biomassavoimalaitoksen rakennustyot ovat纽约时报saatu paatokseen Skotlannin Fifessa。在meneillaan Parhaillaan laitoksen testausvaihe。Pohjois-Walesin rannikolle rakennettavan 576 MW: n Gwynt y莫林merituulivoimalan rakennustyot edistyvat hyvin。

Henkilostomme Walesissa, Skotlannissa ja Englannissa tekee tiiviista yhteistyota paikallisten asukkaiden ja yritysten kanssa voimaloiden rakentamisen ja kayton kaikissa vaiheissa。RWE Innogy英国:n operoimien uusiutuvan energian voimaloiden paikalliset investoinnit eri puolilla Isoa-Britanniaa olivat vuonna 2013 yli miljoona puntaa。RWE: n investoinnit synnyttavat Isoon-Britanniaan merkittavasti uusia tyotilaisuuksia ja toimitusketjuja ja auttavat ennen muuta maata saavuttamaan EU-tavoitteen, jonka mukaan 30% sahkontuotannosta tapahtuu uusiutuvilla energianlahteilla vuoteen 2020 mennessa。

RWE Innogy yhdistaa uusiutuvan energian asiantuntemuksen ja RWE集团订购voimalaitokset。RWE Innogy在sitoutunut lisaamaan uusiutuvan energian kayttoa kaikkialla Euroopassa。在tassa Isolla-Britannialla merkittava rooli。

RWE Innogy英国:n sisaryritys RWE npower, noin 5 4 miljoonaa asiakasta palveleva Ison-Britannian johtava energiayritys。

Lisatietoa RWE Innogy英国sta ja RWE Innogysta:www.rweinnogy.com/uk晶澳www.rweinnogy.com

Lisatietoa RWE npowerista:www.rwenpower.com