我们的自动化研究专家在巴西已经完成了这个项目

Uusi 500000吨在巴西的米纳斯Geraisin osavalation。
uusi 500 000吨柳柳素钟龙纳南米纳斯·格拉西亚斯巴拉西亚奥萨拉西岛。

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 23.1.2020 klo 11.00

Valmet toimtakeskeiset prosessilaitokset LD cellulose S.A:lle, joka on Lenzing- ja Duratex-yhtiöiden yhteisyritys。我们的产量为50万吨,产量为Indianópolisin阿拉瓜尼亚州的产量为50万吨。Valmetin toimitukseen sisältyy kuitulinja, sellunkuivaus- ja paalauslinja, haihduttamo, valkolipeälaitos sekä koko tehan laajuinen automaatiojärjestelmä。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020EnsimmäisenneljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänKokoisenJa Laajuisen Toimituksen Arvo on Tyypillisesti Noin 200-250 Miljoonaa Euroa。

Valmetin toimitus on osa Lenzingin ja Duratexin yhteistä noin 1,3 miljardin Yhdysvaltain dollarin investintia kapasiteetiltaan 50万tonnin liukosellutehtaaseen, josta Lenzing omistaa 51 prosenttia ja Duratex 49 prosenttia。Uuden tehtaan käynnistys tapahtuu sunnitelmien mukaan vuoden 2022 ensimmäisellä puoliskolla。Tehtaan rakennusvaiheen aikana syntyy noin 8 000 suoraa työpaikkaa。Valmistuttuaan LD Celulose S.A. työllistää noin 1 100 ihmistä telolisuuslaitoksella sekä puuviljelmillä, joilta tehtaan raaka-aine saadaan。Liukosellu在tärkeä raaka-aine Lenzingin puupohjaisten tekstiili- ja erikoiskuitujen valmistuksessa上。

Puupohjaiset selluloosakuidut edistävät merkittävällä tavalla kestävää kehitystä tekstiiliteollisuudessa。Tämä investinti toteuttaa kasvustrategiaamme ja on keskeinen askel pyrkimyksessämme vahvistaa rakenteellisesti kustannusjohtajan asemaamme。Uutta tuotantolaitsta sunniteltaessa vastuullisuusnäkökohtiin kininnitettiin erityishuomiota。Laitos tulee olemaan yksi maailman tuottavimmista ja energiatehokkaimmista tehtaista, sanoo lenzin konsernin toimitusjohtajaStefan Doboczky

" LD Celulose s.a saa positiivisen yhteiskunnallisen ja taloudellisen vaikutuksen kokueella。Noudatamme parhaita ympäristönsuojelukäytäntöjä ja teemme yhteistyötä selluteolisuuden johtavien yhtiöiden,堪萨斯州库ten Valmetin ", sanoo LD纤维素s.a.n toimitusjohtajaLuísKünzel.

“Meillä在Hyvätasiakasreferensit Liukosellun Tuotantoteknologiasta,JA OlemmeVahvastiLäsnäbrasiliassa。Pystyimme Vastaamanan asiakkaan vaatimuksiin Korkeasta laadusta Ja Energiatiatiatiatehkuudestasekätukemaansuurta tuottavuutta ja luotettavuutta automaatioratkaisuillame。Olemme HyvinTyytyväisiäisiitä,EttäSaammeola Avainkumpanina MaailmanLuokan Tehtaan Toimituksessa Lentingille Ja Duratexille JaPääsemmeNäineAksiKestävienTekstiilikuitujenTuottamista Uusiutuvista Raaka-Aineista“,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinjan JohtajaBertel Karlstedt

uusi 500 000吨柳柳素钟龙纳南米纳斯·格拉西亚斯巴拉西亚奥萨拉西岛。

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valmet toimtakeskeiset prosessilitokset laajana toimuksena。Valmetilla的用法是:teknologiatoimituksia tuotannossa。Tämän projektin laitteisto on räätälöity korkeaa käytettävyyttä ja energiatehokkuutta silmällä pitäen, mikä alenta käyttökustannuksia。

KuitulinjassaKäytetäänvalmetinTwinroll -Teknologiaa,Jolla Saavutetaan Suuri PesutehokkuusSekävähäinenKemikaalienJAVeden Kulutus。semarkuivaus- ja paalauslinja varmistaa toiminnan joustavuuden jour korkean laadun valmetinlaatusäätöjärjestelmäntukemanallozhäytönyöyönyöyötä。Haihduttamo,JossaKorkeaKäytettävyysSaadaanValmetin Tumel-Toknologian Avulla,Tuottaa Puhdaslaatuista Kondensaattia SataprosenttisestiUudelleenKäytettäväksiTehtaalla。ValkolibeälaitokseensisältyyKaustisointieiJa Meesauuni,Ja Se on Suunniteltu LuotettavuuttaJaVähäistäKunnossapitoaSilmälläItäen。

Koko tehan kattava Valmet DNA -automaatiojärjestelmä tarjoaa ainutlaatuisen整合proessiratkaisuihin proessin分析intitoiminnot mukaan lukien。Lisäksi toimitus sisältää operaattoreiden koulutussimulaattorin, joka on osa Valmetin teolisen internetin ratkaisuja sekä peruslaitteistot Performance Center -etäpalveluissa käytettävien yhteysien toteutamisen。

Tietoa asiakkaista兰精ja Duratex

Lenzing onKansainvälinenPuupohjaisiaSelloosakuituja TuottavaYhtiö,JonkaPääkonttori在Itävallassa。NäitälaadukkaitaKuitujaKäytetäänTekstiiliteollisuudessa,Kuitukangastollisuuden Hygieniatuouteissa,Työ-Ja SuojavaatetuksessaSekäTeollisissaSovelluksissa。Puuraaka-Aineesta Tuotetaan Liukosellua,Jota MarkkinoidaanTuotenimellätenceluksiavarten,Nimelläveoceluksiakuitukankaita varten janimellälenzing™erikoiskuitusovelluksiin muilla alueilla ja muissa tootteissa。Lenzing-Konsernin Vuotuinen Liikevaihto在Yli 2 000 Miljoonaa Euroa。

Duratex在EteläisenPallonpuoliskonSuurin Teollisten Puupaneelien Tuottaja。Yhtiöllä在Kolme Liketoiminta-Aluetta:Puu,Keraamiset LaatatSekäAnkiteetTikalusteet,Metallit,SähköisetSuihkupätJAHanat。Puu-divisioonaan Kuuluvat Puutoopet JaMetsänhoito。Se Tuottaa Eukalyptusta Yli 251 000 Hehtaarin alueella。DuratexinPääkonttoriSijaitseeSãoPaulonKaupungissa Ja Osavaltiossa。Yhtiöllä在Seitsemänmetsänhoityksikköäja16 teollisuuslaitosta brasiliassasekäkolmetuotantolaitosta Kolumbiassa。

Bertel Karlstedt,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinjan Johtaja,Valmet,Puh。+358 10 672 0000
Celso Tacla,ValmetinEtelä-Amerikan Aluejohtaja,Puh。+55 41 3341 4501

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely