Valumet Toimittaa Toisen Pehmopaperin Tuotantolinjan Fadercolle阿尔及利亚

Valomet Oyj:NLehdistötiedote9.5.2019 KLO 11.00

ValmetToimittaaTäydellisen优势DCT 100HS -PehMopaperilinjan FaderColle Algeriaan。TilaukseenSisältyyMyösUudelleenrullainSekäkattava自动atiopaketti,Johon Kuuluvat Prosesin- Ja Laadunohjausratkaisut。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Uusi tuotantolinja asennetaan yhtiön Setifissä Algeriassa sijaitsevalle Warak-tehtaalle。Käynnistys tapahtuu suunnitelmien mukaan kesäkuussa 2020。Valmet on aiemmin toimittanut tehtaalle Advantage DCT100+ -pehmopaperilinjan, joka käynnistettiin vuonna 2015。

uusi pehmopaperilinjatäyttääfaderconlisäkapasiteettitarpeenpehmopaperituotteiden valmistuksessa。Warak-Tehdas ValmistaaTälläHetkelläLastenvaippoja,Tervyssiteitä,Aikuisten Vaippoja Ja Pehmopaperia Kotimaan Markkinoille JaYmpäröiviinMaihin。uusi tuotantolinja tuke faderconpyrkimystävakiinnuttaaasemansa阿尔及利亚约翰塔纳toimijana alallaan saavuttamalla 35 Prosentin Markinosuus Vuonna 2019. Vuotuisella 30 000吨TuotannonlisäykselläAngeriaSiiretyy芭堤忌卫特卫亭Tujasta NiidenViejäksi。

“Investointi Valmetin的Advantage DCT -teknologiaan,UUSItuotantoyksikkö,tehostaa tuotantoamme JA tukeepyrkimystämmesaavuttaa viidenneksi suurimmanviejänasemaVälimerenalueella。Toimintamme ulottuu乔muun muassa Marokkoon,Tunisiaan,Libyaan,Mauritaniaan,Senegaliin,Togoon,Maliin,几内亚Conakryyn JA Qatariin”,SANOOFadercon toimitusjohtaja.阿莫尔果

Olemme hyvin tyytyväisiä voidessamme jatkaa vuonna 2013 alkanutta yhteistyötämme Fadercon kanssa tämän uuden, korkealaatuisen pehmopaperikapasiteetin asennuksen myötä。Valmetin johtava Advantage DCT -teknologia sekä Reelite ENS -uudelleenrullain tukevat fadcon pyrkimystä valmistaa ensiluokkaista pehmopaperia", sanoo Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikön myyntipäällikköBernhard Glifberg.

toimituksen tekniset tiedot.

Uuden pehmopaperikonelinjan在2,8米的jsuunnittelunopeus 2, 000米/分钟。Se kasvattaa fadcon nykyistä pehmopaperituotteiden tuotantoa 30 000 tonnilla vuodessa。

Valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen pehmopaperinvalmistuslinja, joka sisältää paalinkäsittelyn, massankäsittelyjärjestelmän, Advantage DCT 100HS -pehmopaperikoneen, uudelleenrullaimen ja apujärjestelmät。pehmopopaperikoneessa on OptiFlo II TIS -perälaatikko, valurautainen jenkkisylinteri, Advantage-teknologiat ViscoNip-puristin, AirCap-huuva ja WetDust-pölynkäsittelyjärjestelmät sekä F(O) cusu -uudelleenrullain, jossa käytetään ainutlaatuista ENS-teknologiaa。Massankäsittelylinjalla käytössä OptiSlush-pulpperi, OptiFiner-kartiojauhimet ja -nuppukuidutin sekä OptiScreen-teknologia。

LisäksiToimitusSisältääApiraatiopaketin,jossa on Mukana Valmet DNA -Prosessiohjaukset JA Valmet IQ -Laadunohjaus。TäydellinenAsennusvalvonta,Kouutus,KäynnistysJAKäyttönottoKuuluvatMyösToimitukseen。Toimitus perustuu valmetin Kokonaistehdassuunnitteluun。

Valmetin Advantage DCT 100hs -pehmopaperikone

Tietoja asiakkaasta Faderco Warak

Faderco在AlgerialainenYhtiö,Joka Toimii Teollisen Hygienian Alalla Ja Toimittaa Puuvillasta Johdettuja Tuotteita Ja Hygieniatarvikkeita,Joissa On Imukykyiset Tyynyt。Yhtiöperustiinvuonna 1986,JaSiitätuliOsakeyhtiövuonna2009.NykyäänFadercollayli 1 800Työntekijäälablälimerla策略兰州·莱科斯·李克西米因塔-Aluela ja kaksitytäryhtiötä,ja se tavoittelee Vakaata Ja VahvaaKansainvälistäSemaa。

YhtiöValmistaaLastenvaippoja,Aikuisten Vaippoja JA PaperituotteitaHeinäkuussa2012SetifissäAvatussaTeollisuuslaitoksessa。Lisäksiyhtiöllä上的Toinen Tuotantolaitos Algerissa。Tukkumyynti JA Suora Myynti Mukaan Lukien Fadercon Kaupalliset Toimnot Kattavat 80%Algerian Kansallisesta Alueesta。LisäksiyhtiövieTuotteitaMuihin Luoteis-Afrikan MaihinSekä撒哈拉·埃列德利斯·艾普林

Bernhard Glifberg,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 705 171 427
Jan Erikson, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 705 171 490

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely