直到阿尔及利亚的法德科

Valmet Oyjs pressmeddelande 9 maj, 2019 11:00 EET

我的钱是100美元到我的钱为止。我订购了ingår även en omrullningsmaskin och omfattande automationspket med lösningar för process- och kvalitetsstyrning。

订购bokades I Valmets orderingång för första kvartalet 2019。Värdet på ordern avslöjas inte。

Den Nya Produktionlinjen InstallerasPåbruketWarak,我套我阿尔及利亚。IgångkörningÄr·普莱德·彭尼·2020年.PåSammaBruk芬兰轿车轿车DCT100 + MaskinFrånValmetSom Startades 2015。

Den nya mjukpapperlinjen kommer att uppfylla Fadercos behov av utökad production av mjukpapperproducter。På bruket tillverkas förnärvarande blöjor, hygienservetter och mjukpappersprodukter för hemmamarknaden men även för出口至närliggande länder。我们的产品还在stödjer阿尔及利亚的雄心壮志。登尼亚的maskinen ökar该公司的产量为每吨3万吨år vilket innebär att Algeriet går från att vara importör直至exportör av造纸生产商。

“投资优势DCT-teknik kommer stärka vår生产和stödja vår野心nå职位管理största exportören我德国的地区。”六芬兰人redan i Marocko,突尼斯,利比亚,毛里塔尼,塞内加尔,多哥,马里,几内亚科纳克里和卡塔尔bland andra", säger埃莫有首席执行官,Faderco。

“Vi är glada att kunna fortsätta resan som startade 2013, tillsammans med Faderco, genom den nya installationen。”Valmets ledande teknik för mjukpapperstillverkning i kombination med vår omrullningsmaskin med den unika ENS-tekniken kommer att stödja Fadercos mål att nå en förstklassig mjukpapperproduction”,sägerBernhard Glifberg,SäljareVid组织磨坊业务部门,Valmet。

Teknisk信息OM leveransen
我们的孩子身高på 2.8米/分钟är konstruerad för身高på 2000米/分钟。Den ökar Fadercos production av paper production med 30,000吨/ år。

我leveransen ingår balhantering, mäldberedningsutrustning, mjukpappersmaskin, omrullningsmaskin和kringutrust。Mjukpappersmaskinen är utrustad med OptiFlo inloppslåda, en gjuten Yankeecylinder, den välkända advantageteknologien bestående av ViscoNip-press, AirCap-kåpa och WetDust dammhanteringssystem。Omrullningsmaskinen är en F(O)CUS Reelite ENS. Mäldberedningssystemet omfattar OptiSlush-uppslagare, OptiFiner-raffinörer och OptiScreen-teknologi。

我自动化spaketet ingår Valmet DNA processkontroll och Valmet IQ kvalietetkonstroll。Komplett installationsledning, utbildning, startup och idrifttagning ingår också。Leveransen är baserad på Valmets design av hela bruket。

维美特DCT 100HS组织机

Om Faderco Warak

Faderco är ett Algeriskt företag som verkar inom industrilell hygien genommullsbaserade生产商和absorberande hygienartilar。Företaget grundades 1986 och börsnoterades 2009。我向你推荐än 1.800 anställda och elva varumärken我的战略是affärsområden samt två dotterbolag och Faderco fortsätter sin väg mot att bli ett väletablerat internationellt företag。

Företaget生产者blöjor för谷仓,vuxna samt纸制品生产者我工业的集合,som öppnades我juuli 2012。Därutöver har företaget andra producktionsenheter I Algeriet。Inräknat både grossistförsäljning och direktförsäljning har Faderco en komersiell täckning på 80%我是阿尔及利亚人。Företaget出口商även生产商到安德拉länder我Nordvästra非洲和撒哈拉以南地区。

企业沟通

För ytterligare信息,vänligen kontakta:
伯恩哈德·格里夫伯格,Valmet组织工厂销售经理,电话+46 705171427
Jan Erikson, Valmet Tissue mills销售副总裁,电话+46 705 171490

Valmet CorporationÄRden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

Valmets nettoomsättning 2018 var cirka 3,3 miljarder euro。Våra 13 000 medarbetare矮小的om i världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

个人资料的处理