Valmetille merkittävä informaationhallintajärjestelmätilaus kotimaasta

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 4.9.2018 klo 11:00

Valmet toimittaa SSAB:n Raahen tehtaalle informaationhallintajärjestelmän raudanvalmistuksen ja raaka-aineiden hallintaan。Tehtaan Valmet DNA -automaatiojärjestelmän kanssa integrituva järjestelmä korvaa Tehtaan aiemmin käytössä olleen tuotannonohjausjärjestelmän。

提拉斯sisältyy Valmetin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen saatuihin提拉克辛。Järjestelmä otetaan tuotantokäyttöön keväällä 2020。

"Saamme Valmetilta koko tuotannonohjaustason ratkaisun laitteineen ja ohjelmistoineen。Joustavassa toimitusmallissa on huomioitu myös järjestelmän jatkokehitystarpeet ja ylläpitopalveluilla varmistetaan järjestelmälle pitkä elinkaari", sanoo projektipäällikköMarko TiljaSSAB:n Raahen tehtaalta。

"Olemme viime aikoina panostaneet entistä enemmän tuotannonohjausratkaisujen kehittämiseen。Kyse on meille erittäin merkittävästä toimituksesta, jolla osoitamme kykymme toimittaa perusautomaation lisäksi tuotannonohjausratkaisuja。科科myyntiprosessi sujui erinomaisessa yhteistyössä SSAB:n ja Valmetin avainhenkilöiden välillä, mikä antaa hyvät eväät toimituksen läpivientiin”,toteaa proessiautomaatiosta vastaava johtaja贾尼HautaluomaValmetista。

Raahen tehtaan ja Valmetin yhteistyö alkoi jo vuonna 1986, kun Valmet toimitti koksaamolle Damatic Classic -järjestelmän。Sitä关于seurannut lukuisia muita järjestelmätoimituksia terästehtaan eri prosesseihin。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisältää Valmet DNA -informaationhallintajärjestelmän raudanvalmistukseen ja Valmet DNA综合操作-tiedonkeruusovelluksen raportointiin, datan keruuseen, reseptilaskentaan, tuotannonsuunnitteluun ja raaka-aineiden hallintaan。Modernien käyttöliittymien ja raporttien整合avulla tehdas pystyy parantamaan tuotannon optimointia ja raaka-aineiden hallintaa。

“Joustavat raportointityökalut ja uudistetut käyttöliittymät varmistavat, että tuotannonohjausta ja raaka-aineiden hallintaa voidaan kehittää jatkossa。Valmetin paikallinen tuki takaa lotettavan ylläpidon。Aiomme myös vahvistaa toimitus- ja tukiorganisaatiomme entisestään", kertoo Hautaluoma。

Tietoa sab -konsernista ja Raahen tehtaasta

SSAB上pitkälle erikoistunut, maailmanlaajuisesti toimiva teräsyhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Tukholmassa。Yhtiöllä on noin 15 000 työntekijää yli 50 maassa, ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli noin 66 miljardia Ruotsin kruunua。Raahen tehdas valmistaa standardi, premium- ja erikoisteräksiä。Päätuotteita ovat kuumavalssatut levyt ja kelatuotteet。Tehtaan tuotannossa työskentelee vakituisesti noin 2 400 henkilöä。

Valmetin toimittamalla uudella informaationhallintajärjestelmällä SSAB:n Raahen tehdas parantaa raudanvalmistuksen ja raaka-aineen hallintaa。版权:SSAB

Jani Hautaluoma, johtaja, proessiautomaatio, Valmet, puh。040 486 0307
Petri Tuominen, päällikkö, raudanvalmistus, Raahe, SSAB, puh。050 314 3428

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely