Valmet toimittaa uutta脑下图leikkaustknologia纸- u. Kartonfabrik Varelille Saksaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 24.9.2018 klo 11:00

Valmet toimittaa uutta pituusleikkausteknologiaa ympäröivine laitteineen Papier- u. Kartonfabrik Varel GmbH & Co. KG:lle Saksaan。尼基宁脑垂体leikkuri korvataan uudella vastaamaan paperikone PM4:n kasvavaa tuotantoa。垂体leikkuri对suunniteltu otettavaksi käyttöön vuoden 2020 alussa。

提拉斯sisältyy Valmetin vuoden 2018 kolmannen vuosineljänneksen saatuihin提拉克辛。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän tyyppisen tilauksen arvo on tavallisesti noin 5-10 miljoonaa euroa。

"Tarvitsimme lotettavan ja korkean kapasiteetin pituusleikkurin tuotantokapasiteettimme kasvaessa。Valmetin kantotelaleikkuri ja kaksoisaukirullausteknologia eli双解vastasivat näihin tarpeisiin。Erityisesti Dual Unwinding -teknologia on välttämätön saavuttaaksemme tarvittavan kapasiteettitason”,sanoo tuotantopäällikkö托马斯·穆勒, Papier- u. Kartonfabrik Varelista。"纸质的u. Kartonfabrik Varel on keskisuuri perheyritys, joka valmistaa kartonkia ja aallotuspapereita asiakkailleen pakkausteollisuudessa。托特特瓦尔米斯泰安jätepaperista käyttäen huipputasoisia, käytettävyyden takavia ja lotettavia teknologioita。Vakuutuimme Valmetin useista kantotelaleikkuri- ja kaksoisaukirullausreferensseistä”,hän jatkaa。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmet toimittaa uudelle suurikapasiteettiselle脑垂体leikkurialueelleOptiWin鼓-kantotelaleikkurin ja siirtokiskot, konerullan kääntöpöydän, rullainuusinnan ja OptiSlush Broke -pulpperin。Leikkurin双重放松-kaksoisaukirullain mahdollistaa konerullan vaihdon vain yhdessä minuutissa, mikä mahdollistaa tavallista suuremman kapasiteetin。双Unwind -vaihtojakso上täysin optimoitu, eikä siihen tarvita nosturia。

Leveydeltään 5 600 mm:n垂体leikkuri suunnitellaan kierrätetyille testliner -lajeille, joiden neliöpainoalue上100 - 280克/米2.雷库林脱刺蛾2 700米/分钟。

亚细亚纸业-卡顿法布里克瓦雷尔

Papier- u. Kartonfabrik Varel on keskikokoinen perheyritys, jolla on noin 540 työntekijää。Se tuottaa pahvia ja aaltopahvia jätepaperista Saksan ja kansainvälisen pakkausteollisuuden käyttöön。Yritys hyödyntää viimeisintä ja ympäristöystävällistä teknologiaa, joilla on keskeinen rooli monien tunnettujen tuotteiden pakkausratkaisujen valmistuksessa。Yhtiön neljän modernin tuotantolinjan vuotuinen tuotantokapasiteetti on yli 85万tonnia, mikä tekee Papier- u. Kartonfabrik Varelista yhden欧洲paperiteoliisuuden suurimmista tuotantolaitoksista。

Leikkurikaupan jälkeen, vasemmalta: Esa Ananin (Valmet), Ulrich Lange (Varel), Sami Anttilainen (Valmet), Thomas Müller (Varel) ja Dirk Petersen (Valmet)。

Dirk Petersen, tehdasmyyntipäällikkö, EMEA-myynti, Valmet,呸。+49 173 3080 543

Esa Ananin, myyntipäällikkö, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 46 923 3643

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely