Valmet Toimittaa Laajan Paperikoneen lajinvaihtouusinnan burgo groupille Italiaan

Valmet Oyj:NLehdistötiedote27.8.2018 Klo 11:00

Valmet Toimittaa Laajan PaperikoneenLajinvaihtouusinnanJa Siihenliittyvänautomaatiopaketin burgo s.p.a.:n verzuolon tehtaalle Italiaan。Projektissa Alun Perin valmetin toimittama Paperikone pm 9 Ja SiihenliittyvätMassanvalmistusjärjestelmätuusitaantuottaan kierr;PM 9:LläValmistetaanTälläHetkelläHienopapereita(LWC)。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2018 KolmannenVuosineljänneksenSaatuihin Tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。tämäntyyppisen tilauksen kokonaisarvo on tyypillisesti Noin 40-60 Miljoonaa Euroa。

Osa Burgo-Konsernin suunnitelmia jatkaakeskittymistäänulkopakkauskaTonkartonkilaatuihinja jatkaa jatkaa hajauttamisstrategiaansa projekti jatkaa keskittymist;Uusittu KoneOtetaanKäyttöönVuoden2019LoppuunMennessä。

"Valmet ja Burgo ovat tehneet jo pitkään menestyksekkäästi yhteistyötä Verzuolon tehtaalla. Kun kaikki prosessilaitteet, prosessiautomaatio ja tehdassuunnittelu tulee yhdeltä toimittajalta, nivoutuu projekti toimivaksi kokonaisuudeksi. Tämä takaa erittäin hyvän tiedonkulun, luotettavan projektiaikataulun, lyhyen asennusajan ja energiatehokkaan toiminnan. Valmetin pitkä kokemus lajinvaihtouusinnoista on olennaistaTässähankkeessa。JariVähäpesola

Toimituksen Tekniset Tiedot

valmetin toimitukseen kuuluuuuusikeräyspahvin(occ)kierrätyskuitulinjajamerkittäviämuutoksiaolemassa olemassa olevaan olevaan paperikoneeneen。OCC- eli OptiRefiber-kierrätyskuitulinja, sisältää kaksi paalinkäsittely- ja pystypulpperointilinjaa, kattavan puhdistus- ja sihtausjärjestelmän sisältäen fraktioinnin ja kiekkosuotimet lyhyille ja pitkille kuiduille.Toimitussisältääääääsuejektinkäsittelyjärjestelmänocc-massan rejektille。myösnykyisethylynkäsittely-jaKiertoveSijärjestelmätUudistetaan。toimitus olemassa olevaanpaperikoneeseensensisältääääPerälaatikkouusinnan,,,,viira-,,,,纯化的ja esikuivatusosien uudistukset,uudenJälkikuivatusosan,,,,Korkean Kapasiteetin Huuvan,Muutoksialiimapuristimeen,pintaliiman jatkuvatoimisenkeittolaitteistonsekälemassaolevanRullaimenUudelleensijoituksen。

toimitukseensisältyyMyösIlmajärjestelmät,valmetin laajaKudospaketti,Sekäparannuksiaautomaatioon Mukaan LukienKoneenohjaus-,,,,laadunhallinta-prosessinohjaus-JAkunnonvalvontajärjestelmät。ToimitussisältäääsekäaccäCocc-linjanettäkartonkikoneentehdassuunnittelun。kaikki laitteet toimitetaan asennettuina ja toimitussisältääyttöönotonJälkeisentuotantotuen。

PM 9TuottaaKierrätettyjäAallotuskartonki-ja laineri-lajeja。Koneen Leveys在9,800 mmJaNeliöpainoalue70-160 g/m上2。Vuotuinen Kapasiteetti,60 000吨。

tietoja asiakkaasta burgo集团

Yksi Europan Johtavista Graafisen Ja Erikoispaperin valmistajista的Burgo Group。Konsernin Toiminta上的Kehittynyt PaperiteLisulisuudenYmpärilleKattaen Sellu- Ja Paperintuotannon,Jakelun,MetsätuotteidenJalostuksen,Tuotannon Ja Energian。KonserniTyöllistää3663Henkilöä,Jasillä,11 laitosta Italiassa ja yksi belgiassa,Jayhteensä16Tuotantokonetta。Vuonna 2017 Burgo Group Tuotti 2 057 000 Tonnia Paperia Ja Konsernin liikevaihto Oli 2 008 Miljoonaa Euroa。

价值

JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liiketoimintalinja,Valmet,PUH。+358 40 558 6555

Stefano Simionato,Vanhempimyyntipälikkö,Emea,Valmet,PUH。+39 3357561907

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme在Tulla Maailman Parhaaksi AsiakaiDemme Palvelussa上。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2017 Oli Noin 3,1 Miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme MenestykeenksenEdistämiseen -JokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsittely