Valmet toimittaakatkokamerajärjestelmänmayr-melnhof kartonin tehtaalleitävallanfrohnleiteniin

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote12.12.2018 Klo 11:00

Valmet Toimittaa Valmet IQ Web监控系统-KatkokamerajärjestelmänMayr -Melnhof Kartonin Kartonkikone 3:lle。UusiJärjestelmätulee parantamaan tuotantolinjan kokonaistehokkuutta。

TilausSisältyyValmetin Vuoden 2018NeljännenNeljänneksensaatuihin tilauksiin。tämänkaltaistenautomaatiojärjestelmätilaustenarvo on tyypillisesti al arn miljoona euroa。

"Valmet IQ Web Monitoring System on yksi maailman suurimmista ja kehittyneimmistä katkokamerajärjestelmistä. Valmetin johtava teknologia sopii erinomaisesti Mayr-Melnhof-konsernin strategiaan, joka tähtää innovatiivisten ratkaisujen hyödyntämiseen. Projekti avaa uusia mahdollisuuksia teollisen internetin sovelluksiin, joilla asiakkaamme tavoittelevat kustannuskilpailukyvyn kasvua", sanoo Valmetin Itävallanjaitä-europan sellu- ja paperiautomaatiosta vastaavamyyntipälikkökökökökökökökökökö彼得·伦格尔(Peter Lengauer)

tietoa valmetin toimituksesta

valmetin toimitussisältääValmet IQ Web监控系统(WMS)-Katkokamerajärjestelmän,Johon Kuuluu 51 Kameraa Eri Puolilla Kartonginvalmistusprosessia。Nopeat Kamerat Valvovat ProsessinkriittisiäAlueitaja auttavat Operaattoreita Analysoimaan radanajettavuushäiriöidenjuurisyitä。

Edistyksellisen kamerateKnologians JaviventAnalyYsityökalujenavulla tehdas pystyy palautumaan ratakatkoista nopeamminjaVälttämänkatkonkatkon aiheuttajat ennakoid ennakoidusti。Kartonkikone 3上的RataleveyDeltän4,4-4-Metrinenja tuottaaneliöpainoltaan230-380-Grammaistakierrätys-ja suojakerroskartonkia。

Tietoa Asiakkaasta Mayr-Melnhof

Mayr-Melnhof Karton on osa Mayr-Melnhof-konsernia, joka on maailman suurin päällystetyn kierrätyskartongin valmistaja, merkittävimpiä ensikuitukartongin valmistajia ja Euroopan johtava taivekartongin valmistaja.Konsernilla位于44 Tuotantolaitosta -7 Kartonkitehdasta JA 37 Pakkaustehdasta -18MaassaSekänoin9 500Työntekijää。Vuonna 2017 Konsernin Liikevaihto Oli 2,3 Miljardia Euroa。

Vuonna 1888年Mayr-MelnhofKartoninPätehdasja ja tuotantokapasiteettaan Euroopan euroopan suurin suurin kartonkitehdas上的Mayr-MelnhofKartoninPätehdasperustettu frohnleitenin tehdas。

价值

Peter Lengauer,Myyntijohtaja,ItävaltaJaItä-Europpa,Automaatio,Valmet,PUH。+43 664 829 4050
伊娃·科赫(Eva Koch),myyntipäällikkö,keski-jaitä-europpa,automaatio,valmet,puh。+43 664 548 8889

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme在Tulla Maailman Parhaaksi AsiakaiDemme Palvelussa上。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2017 Oli Noin 3,1 Miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme MenestykeenksenEdistämiseen -JokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsittely