Valmetin ToimittamaTaiveKartonkikoneKäynnisti梅萨斯Boardin Husumin Tehtaalla Ruotsissa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 8.2.2016 klo 11:00

Valmetin toimittama päällystettyä kartonkia valmistava kartonkikone on käynnistetty Metsä Boardin Husumin tehtaalla Ruotsissa。Metsä osa董事会Metsä Groupia。该公司生产400万吨,neliöpainoalueella 185 - 350克/平方米。

“Projektin Aikana Valmet在Toiminut Ammattimaisesti Ja OlemmeTyytyväisiävalmetiintoimittajana。UskommeMyös,ettäuusiKartonkikoneTäyttääOdotuksemme”,SanooMetsäBoardinTuotannosta Ja Teknologiamsta Vastaava JohtajaAri Kiviranta.

“梅尔斯董事会在屯会Korkealaatuisista,KeveistäTaiveKartongeistaan​​,JoitaKäytetäänPakkaamiseenYmpäriiMaailman。Uuden Tuotantolinjan Ja Viimeaikaisen Tuotekehityksen Ansiosta Pystymme Nyt VastaamankysyntäänneyistäParemmin”,Kommentoi ToimitusJohtaja米卡Joukio

Tietoa Valmetin Toimituksesta

UusierillispäääällystimelläVarustututuotantolinja on Osoitus Valmetin Vahvasta TeknologiseStaOsaamisestaPäällystettyjenKartonkienValmistamisessa。Valmetin ToimitusSisälsiKartonkikoneen,Jossa OnHyödynnettyModulaArista SuunnitteluaPerälaatikoiden,Viiraosan JA Puristinosan Suhteen。LisäksiKonetoimitukseenKuuluivatPäällystyskoneen,Pituusleikkurin Ja Pakkauskoneen Uusinnat。Märkäpäänalue toteutettu OptiConcept M:N奔跑,Jolloin Ei Tarvita KantileveeraUspalkkeja Viiranvaihtoon。

“Olemmeerittäiniloisia uuden koneenkäynnistymisestäSEKA mutkattomastayhteistyöstäMetsäBoardin kanssa。Projektinmyötäolemme laajentaneet优化概念中号-tuoteperheen kattamaanmyöspäällystetynkartongin tuotannon。Teknologiset ratkaisut SEKApäällystetynkartongin osaaminen ovat yksi strategisista fokusalueistamme Valmetissa”,kertoo Valmetin paperitehtaiden teknologiajohtajaSami Antilainen.

Valmetin toimatama päällystetyn kartongin tuotantolinja käynnistyi onnistuneesti Metsä Husumin tehtaalla Ruotsissa。可宁的产品是模块化的Valmetin OptiConcept M。

Tietoa asiakkaasta Metsä董事会

Metsä董事会在Johtava EurooopPalainennaiveKartongin Ja Valkoisen奴隶制武器瓦尔梅斯塔哈SenKeveätKartongit在Kehitetty Ennen Muuta Kuluttaja-,Myymälä-Ja tarjoilupakkauksiin。yhtiönkäyttämäpuhdas ensikuitu在uusiutuvaa raaka-ainetta pohjoisistametsistä。
MetsäBoardinMaailmanlaajuinen Myyntiverkosto Palvelee Merkituotevalmistajia,Jalostajia Ja Tukkureita。YhtiönLiikevaihtoVuonna 2015 Oli 2,0 Miljardia Euroa,JA SETyöllistäänoin2 600Henkilöä。Metsä董事会KuuluuMetsäGroupiin,JA Sen Osake Listataan Nasdaq OmxHelsingissä。

Juha Immonen,VanhempiProjektipäällikkö,Paperitehtaat,Valmet,Puh。040 558 4947.

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal