Valmet Har Levererat en ProduktionslinjeFalskartong Tonl到MetsäBoardsBrukI Husum,Sverige

Valum Corporations PressMeddelande den 8 Februari,2016 KL。11:00 EET(Översättning)

Produktionslinjenförbeyrukenkartong som Valmet Har Levererat toilsMetsä董事会,SomIngårieMetsä-koncernen,Haragits I DriveVidFöretagetsBrukI Svenska Husum。Den Nya Maskinen ProducerarHögkvalitativFalskartongMedEnÅrskapacitetPå400000吨OCH Basytvikter i Intervallet 185-350 g / m2。

“Valmet Har Varit Mycket Professella ProjektetsGång,OchViärMycketNöjdaMedderasförmågaat leverera。VIÄRÄVEÖVERTYGADEOM ATT DEN NYA PRODUKTIONSLINJEN KOMER ATT LEVA UPP Tonl到VåraFörväntningar,SägerAri Kiviranta.,高级副总裁FörPropttionoch TeknikPåMetsä董事会。

“梅索董事会ÄRKändaFörinHögkvalitativa,LättaFalskartonger,SomAnvändsInomPaketeringVärldenÖver。Tack Vare Den Nya Produktionslingljen ochvårsenasteprutveckling kan vinumötaefterfråganbättreännågonsintidigare“,kommenterarMika Joukio,koncernchefförmetsä董事会。

OM Valmets leverans.

Den Nya Maskinen Med En off Cooater-Process Understryker Att Valmet Bestiter eTTETTycket Stort Kunnande OchBemästrarTeknikenFörBestruken凯隆I Valmets Leverans Ingick En Kartongmaskin Med Den Sentaste ModulbaseradeKonstruktionenFörinloppslådor,Fromningsektion och Pressektion,Liksom En Ombyggnad Av DenFriståendeBestrykaren,Rullmaskinen Och EmbulleringsLinjen。denvåtadelen av maskinen byggerpåden innovativa ramkonstruktionen Opticoncept M,SOM InteKrävernågraKantileverballarFörByteAV Virte Av Virte Av Virtev Virtevorvor。

“viÄrmycketnöjdaÖveratha标记书房德国德国漂泊漂泊米苏·萨马尔巴特特MedMetsä董事会,Som Har FungegeratMycketVäl。我och meddethärprojektet har viutökatvalmetsopticoncept m-serie to attnuävenmattaproduktion av bestruken kartong。Tekniker Och专有技术Kopplat Till Tight BestrukenKartongärEttVVåraStratchistaFokusområdenPåvalmet“,SägerSami Antilainen.副总统FörPappersbruksteknikPåvalmet。

Valmet Opticoncept M在Metsä议员usum

Valmet Har Levererat enProduktionslinjeFörBestrukenKartong Tant TillToilsäLyckaddriftsättningVidFöretagetsBrukI Svenska Husum。Maskinkonstruktionen ByggerPåvalmetsmoduläraproduktionslinjer OptiConcept M.

信息OM KundenMetsä董事会

Metsä董事会ÄRendandee欧洲赛赛车蒂弗斯卡·瓦尔卡隆奥恩维特·玻璃玻璃Tillerkad Av Nyfiber。FöretagetsLättaKartongkvaliteterHar Utvecklats Som PerfektaMatchNingenFörKonsumentvaror,RedoFörÅterförsäljarledetSamtMatserviceFörpackningar。nyfibern sommetsäboardanvändersigavärnförnybarKälla,Som KanSpårastillbaka直到Sitt Ursprung I Norra Europas Skogar。MetsäboardslobalaFörsäljningsnätverkStöderKunderVärldenÖver,InklipalVarumärkesägare,Omvandlare Och手持手续。在2015年UppgickFöretagetsFörsäljning到TotalT 2 Miljarder Euro OchFöretagetharcirka 2 600Anställda。MetsäboardIngårieMetsä-Koncernen OchÄR列表Pånasdaq赫尔辛福斯巴尔森。

公司交流

FörMer信息,VänligenKontakta:

Juha Immonen,高级项目经理,造纸厂,Valmet,Tel。+358 40 558 4947

ValmetÄRden Ledande Globala utvecklaren ochleverantörenav teknik,自动化och服务侵入Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。ValmetsMålÄRatt eat ge新浪KundervärldensBästa服务。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

Valmets Service Inkluderar AlltFrån外包AVUnderhåll直到储算器OchFörbättringarAv Fabriker OchAnläggningar。vårtstarka teknikutbud omfattarsåvälhela massafabriker och produktionslinjerförmukpapper,凯隆och papper,som kraftverkförproduktion av bioenergi。Valmets AvanceradeAutomationsLösningarSträckerSigFrånEnstakaMätnningarGoiltomfattande,NyckelfärdigaUnivalationsProjektFörHelaAnläggningar。

valmetsnettoomsättning2014 var cirka 2,5 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄRNTERATPÅNASDAQOMXHelsingforsbörsen。

MER信息FINNS POwww.valmet.se.se.www.twitter.com/valmetglobal.