Valmet ToimittaakuidutinjärjestelmänQuansen Woodille Kiinaan

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote29.12.2016 Kello 11.00

Valmet ToimittaakuidutinjärjestelmänQuansen Wood Co.,Ltd:NMengchengissäAnhuinMaakunnassa sijaitsessijaitsevan tehtaan tehtaan uudelle kuitulevylinjalle。

Baishida纤维板组Omistaa Quansen Woodin。TämänInvestoinnin avulla baishida laajentaa tuotevalikoimaansa。UUSI TEHDAS TUOTTAA 180 000 TONNIAVUODESSAPääosinohuttakuitulevyä,MinkäValmistamiseentarvitaan tarvitaan Kuitua Noin Noin 18 tonnia tunnissa。UudenJärjestelmänKäynnistyson Suunniteltu tapahtuvanHeinäkuussa2017。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2016 KolmannenNeljänneksentilauksiin。tämänlaajuisentoimituksen arvo onyleensä1,5-5miljoonaa euroa。

"Olemme ostaneet kaksi kuidutinjärjestelmää Valmetilta viimevuosien aikana. vertailtuamme useita eri vaihtoehtoja, uskomme, että Valmetin teknologia ja kuidutinjärjestelmä sopii tarpeisiimme ja tuo meille useita etuja. Tämän investoinnin avulla voimme hyödyntää kohtuullisen heikkolaatuista puuraaka-ainetta tuottaessamme korkealaatuista kuitua. Samalla voimme alentaa tuotekohtaista energiakustannusta ja parantaakuitulevytuotteemme laatua“,sanoo johtajaHoufa ZhangBaishida-yhtiöstä。

"Toimitettava Valmetin EVO-46 -kuidutinjärjestelmä on suunniteltu erityisesti tuotantotasoille 8-18 tonnia kuitua tunnissa, mikä sopii hyvin tähän tapaukseen. Asiakkaalla on jo EVO-56- ja EVO 46-järjestelmät toisilla linjalla, ja olemme iloisia siitä, että hyvä yhteistyömme jatkuu tässäkinprojektissa“,sanoo valmetin myyntijohtajaLeif Sundberg

ValmetinKuidutinjärjestelmä

Kuidutinjärjestelmä在Kuitulevylinjan Olennainen OSA上。valmetin kuiduttimet Tunnetaan luotettavuudestaan​​,janiillätuotettava kuituaines,laadukasta ja tasaista。ValmetinJärjestelmänTuottamakuituaines eisisälläjuurikaanSälöjäjaja sen hienoainepitous on alhainen,Mikänonenestykkkäänkäänkäuitulevytulevytulevytulevytuotannonedellytys。

Valmet Evo-KuidutinjärjestelmätLanseerattiinVuonna 2005 Ja ja on Kehitetty Parantamaan tehokkuutta,Maksmoimaan Energianansäästöjavarmistamaan varmistamaan mahdollisimman mahdollisman pieni hartsin kulutus。NykyänEvo-Kuidutinjärjestelmiä在KäytössäeriPuolilla Maailmaa上。

Valmet Evo-46Kuidutinjärjestelmä

Tietoja Asiakkaasta Heze Baishida Wood Co.,Ltd
Baishida在Ammattimainen Kuitulevyn Valmistaja上,JonkaErityisenäpashopistearueena on Tuotekehitys。yhtiönPääkonttorisijaitsee jiningin kaupungissa shandongin maakunnassa kiinassa。Baishidalla在Kuusi Tehdasta上,Ja Sen Kuitulevyn kokonaistuotakapasiteetti在Noin Miljoonakuutiometriometriävuodessa上。baishida on yksi kiinan suurimmista kuitulevyliiketoimintaa harjoittavistayhtiöistä。SentuotteitaKäytetänpääasiassalattioissa ja huonekaluissa。

价值

Jansen Shang,Myyntijohtaja,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Kiina,Valmet,PUH。+86 138 0123 1944

Leif Sundberg,Myyntijohtaja,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,PUH。+46 70 606 55 47

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme在Tulla Maailman Parhaaksi AsiakaiDemme Palvelussa上。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2015 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaiaLaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.blumebaby.com,,,,www.twitter.com/valmetglobal