Valmet toimittaa uuden sellunkeittojärjestelmän Clearwater Paperin Lewinstonin tehtaalle Yhdysvaltoihin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2.10.2015 klo 13:00

Valmet toimittaa avainteknologiaa Clearwater Paperin Lewinstonin tehtaan uudistusprojektiin。Tehdas sijaitsee Idahon osavaltiossa Yhdysvalloissa。Valmetin toimitus sisältää CompactCooking G2 -keittojärjestelmän, uuden polysulfidin valmistuslaitoksen ja pieniä parannuksia olemassa olevaan valkaisulaitokseen。

Uudistusprojektin rakennustöiden on suunniteltu alkavan lokakuussa 2015 ja niiden arvioidaan valmistuvan syyskuussa 2017。提拉斯sisältyi Valmetin vuoden 2015 toisen vuosineljänneksen saatuihin提拉克辛。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Toimitus on osa Clearwater Paperin 160 million joonan dollarin investointia uuteen jatkuvan keiton sellunkeittimeen, joka korvaa 12 sellun eräkeitintä。Projektin myötä päästöt ilmaan vähenevät merkittävästi, sellun laatu paranee, tuotanto kasvaa ja hake hyödynnetään tehokkaammin。

“Raaka-aineen tehokas käyttö在tärkeä osa kestävää tuotantoa。Päätimme ottaa uudessa keittoprosessissa käyttöön聚硫胺素萨农optimoimiseksi。Valmetin CompactCooking-keittojärjestelmän toimintaperiaate ja prosessi sopivat täydellisesti tavoitteisiimme”,sanoo Lewinstonin projektipäällikkö约翰迪乌斯

"Tämä on jo toinen uusi sellunkeittojärjestelmätoimitus Pohjois-Amerikkaan viimeaikoina, ja siten osoitus CompactCooking G2 - keittoproessin toimivuudesta。在hienoa, että asiakkaamme对塔那那特vastuullemme sekä keittolaitoksen että polysulfidin tuotantolaitoksen päälaitetoimituksen tässä tärkeässä projektissa。Meillä on hyvät valmiudet projektin toteutukseen ja olemme luottavaisia, että järjestelmämme tulevat täyttämään asiakkaan odotukset", sanoo Valmetin sellunvalmistuksen liiketoimintapäällikkö莫娜亨德森

Teknistä tietoa CompactCooking G2 -keittojärjestelmästä

Keitto on sellunvalmistuksen ensimmäinen vaihe, jossa ligniini erotetaan kuiduista kemialisesti。CompactCooking G2 on Valmetin kaksiastiainen jatkuvan keiton järjestelmä, johon kuuluu impregnointijärjestelmä ja hakekeitin。Keittimen sununnittelu在yksinkertainen, mutta samalla edistyksellinen ja sitä在helpppo käyttää。ImpBin-impregnointiteknologiassa on ainutlaatuisia ominaisuuksia, joilla voidaan saavuttaa korkeampi kappataso matalalla rejektiomäärällä。卡登阿斯提安拉肯瓦米塔塔坎määritellyn imeytyksen ja keiton。Yhdistämällä tehokas impregnoti CompactCooking -kettoprosessiin saadaan erittäin korkealaatuista sellua ja korkealla saannolla。

清水纸业公司

清水纸valmistaa eri puolella Yhdysvaltoja sijaitsevilla tuotantolaitoksillaan korkealaatuisia pehmopapereita kuluttajille ja yrityskäyttöön, suuria pehmopaperirullia, valkaistua kartonkia sekä sellua。Yritys on merkittävä private-label -pehmopaperituotteiden valmistaja vähittäiskauppiaille ja tukkuliikkeille, joihin kuuluu esim。Päivittäistavarakauppaketjuja, apteekkeja, tukkukauppoja ja halpahalleja。Lisäksi yritys valmistaa valkaistua kartonkia laatutietoisille paino- ja pakkaustuotteiden jatkojalostajille。

莫娜·亨德森,liiketoimintapäällikkö, sellunvalmistus, Pohjois-Amerikka, Valmet, puh。+ 1 770-368-7376
Bill Bohn, johtaja, Pohjois-Amerikka, Valmet,电话+1 404 394 5924

Valmet on mailman johtava teknologian, automation ja palveluiden toimittaja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Valmetin vision on tulla mailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin likevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal