瓦尔麦特公司toimittaa sellukeittamon暹罗Cellulosen禁令Pongin tehtaalle Thaimaahan

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 29.10.2015 kello 11.00

瓦尔麦特公司toimittaa sellukeittamon暹罗纤维素有限公司:n禁令Pongin tehtaalle Ratchaburiin, Thaimaahan。Uudistettu tehdas tuottaa vuosittain 70 000 tonnia eukalyptussellua。在maara Uuden keittimen kaynnistya joulukuussa 2016。

2015年Tilaus sisaltyy Valmetin vuoden viimeisen vuosineljanneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei kerrota julkisuuteen。

”乔上了一只名叫阿玉kolmas Valmetin toimittama keittamisjarjestelma viiden vuoden aikana。禁止Pongin tehdasasennuksen jalkeen kaikissa Thaimaan sellunvalmistusyksikoissamme在kaytossa samanlainen CompactCooking G2 -jarjestelma。在kestavan Raaka-aineen tehokas hyodyntaminen kehityksen nakokulmasta olennaista, ja sellun ominaisuudet sopivat taydellisesti paperi——sanoo ja pakkaustuotteisiimme”Surasak Amawat暹罗纤维素有限公司:n toimitusjohtaja。

“Tassa projektissa saamme jatkaa menestyksekasta yhteistyota暹罗Cellulosen kanssa。Uusi keittamo korvaa要hetkella kaytossa olevat ruuvikeittimet。要这种tekniikalla raaka-aineen kaytto tehostuu, sellun laatu paranee, kemikaalien kaytto vahenee, ja tehtaan ymparistonsuorituskyky paranee”, sanoo帕特里克•Lidback,Valmetin myyntijohtaja。

Toimituksen yksityiskohdat

在monia Valmetin kehittamalla kaksiastiaisella CompactCooking G2 -jarjestelmalla etuja。Se koostuu paaasiassa ImpBin-impregnointiteknologiasta时hakekeittimesta, ja muotoilu selkeaa mutta edistyksellista。塔塔joustavaa jarjestelmaa在helppo kayttaa。ImpBin-teknologian ainutlaatuisten ominaisuuksien ansiosta korkeampi kappataso voidaan saavuttaa pienemmalla rejektiomaaralla。Kahden阿斯蒂阶rakenne mahdollistaa tarkkaan maaritellyn impregnoinnin时keittovyohykkeet。Tehokkaan impregnoinnin时CompactCooking-prosessista saatavien hyotyjen avulla saadaan erittain korkealaatuista sellua,海沃saanto拉。

在kestanyt Valmetin ja暹罗Cellulosen valinen asiakassuhde kauan。在乔Kyseessa kolmas暹罗Cellulosen tehtaille Thaimaahan toimitettava CompactCooking-jarjestelma。

Tietoa asiakkaasta暹罗纤维素有限公司(sci)

暹罗在纤维素SCG Packaging-yrityksen tytaryhtio ja eukalyptuspohjaisen massan johtava valmistaja。SCG包装在Kaakkois-Aasian suurin integroitu paperin ja aallotetun pakkauskartongin tuottaja。

帕特里克•Lidback、myyntijohtaja Sellu ja energia -liiketoimintalinja,瓦尔麦特公司(puh。16 + 46 70 715 47
Anil Purankar johtaja Sellu - ja energia -liiketoimintalinja,瓦尔麦特公司(puh Aasian ja Tyynenmeren价值。+ 66 81 723 6085

瓦尔麦特公司在maailman johtava teknologian, automaation ja palveluiden toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Valmetin visiona maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat形式化kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisaltyvat niin yksittaiset mittaukset kuin可可tehtaan kattavat avaimet kateen -automaatioprojektit。

2014年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 2、5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa,晶澳森osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy: ssa。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal