Valmet Levererar Massakokeri直到暹罗纤维素禁止乒乓Bruk I泰国

Valmet公司按摩德兰德·慕尼黑啤酒,2015年肯塔育诗人。11:00 EET(Översättning)

Valmet Kommer Att Leverera eTT Massakokeri至Siam Cellulose Co.,Ltd:S Ban Pong-Bruk I Ratchaburi,泰国,SOM Kommer Att Producera 70 000吨Eukalyptusmassa OMÅret。DriftsättntningenAV Den NyaAnläggningenkommer att Ske 2016年12月。

Ordern Inkluderas I ValmetsOrderingångFörfjärdeKvartalet2015.OrdervärdetKommerInteAtfentLiggöras。

“DetHärBlirStredjeKokningssystemetSom ViBeställerStealvalmetPå5År,Och Efter Installyen I Ban Pong Kommer AllaVåraMassaproduktionsenheterI泰国Att哈萨姆玛系统,CompactCooking G2。Den EffektivaAnvändndingenAvRåmaterialetÄrenviktigelUtthållbarhetsperspektivoch massaegenskapernaÄrurmärktaförvårapappers-ochförpackningsprodukter“,sägerSurasak Amawat., vd för暹罗纤维素有限公司

“viÄrmycket gladavårttavårtframgångsrikasamarbete med暹罗纤维素。Det Nya KekieteRsätterdedefintligatubkarna och KommerattttjaRåmaterialeteffektivare,HönkakemikaliekostnadernaOch Minska Brukets TotalaMiljöpåverkan”,SägerPatrikLidbäck.,SäljarePåvalmet。

Detaljer Om leversen.

Det Valmet-UtveckladeTVåkärlssystemetCompactCookingG2 HarFleraFördelar。SystemetBestårHuvudsakligenAV En ImpbinFörEtregningoch en KokareFörFliskokning,OchDetKännetecknasAV Sin Enkla Men Samtidigt Avancerade Konstruktion - Ett Flexibelt System SomärLättattanvända。Impbin-Tekniken Med Dess Unika EgenskaperMöjliggörFrifeMedHögreKappatal托洛茨LågtRejektinnehåll。Genom AttAnvändaenvåkärlskonstruktiongåretatsäkerställaentydligt eminierad更加灵活的och tydligt eminierade kokzoner。Effektiv Empregnenting i Kombination Med CompactCooking-ProcessensFördelarGeren Massa MedHögtutbyteochUtmärktKvalitet。

Valmet har enlångvarigkundelation med暹罗纤维素。DettaÄrdetredjecompactcooking-systemet som levereras直到暹罗纤维素bruk i泰国。

OM Kunden Siam Cellulose Co.,Ltd。(SCL)

暹罗纤维素ärettet dotterbolag直到scg包装och enedande tillverkare av Eukalyptusbaserad Massa。SCG包装ÄR东盟-MområdetsStörstaIntegerade Tillverkare Av Papper Och Kartong。

公司交流

FörMer信息Kontakta:
PatrikLidbäck,SäljchefFörfifärsområdet纸浆和能量,Valmet,Tel。+46 70 715 47 16。
Anil Purankar,厨师Förfifärsområdet纸浆和EnergyPåvalmetiasien och stintahavsregionen,tel。+66 81 723 6085。

ValmetÄRden Ledande Globala utvecklaren ochleverantörenav teknik,自动化och服务侵入Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。ValmetsMålÄRatt eat ge新浪KundervärldensBästa服务。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

Valmets Service Inkluderar AlltFrån外包AVUnderhåll直到储算器OchFörbättringarAv Fabriker OchAnläggningar。vårtstarka teknikutbud omfattarsåvälhela massafabriker och produktionslinjerförmukpapper,凯隆och papper,som kraftverkförproduktion av bioenergi。Valmets AvanceradeAutomationsLösningarSträckerSigFrånEnstakaMätnningarGoiltomfattande,NyckelfärdigaUnivalationsProjektFörHelaAnläggningar。

valmetsnettoomsättning2014 var cirka 2,5 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄRNTERATPÅNASDAQOMXHelsingforsbörsen。

MER信息FINNS POwww.valmet.se.se.www.twitter.com/valmetglobal.