维美德公司的一项新研究是:OptiConcept M paperin valinmistuslinjan Lee & Manille Kiinaan

维美德股份有限公司:lehdistötiedote 2015年8月21日klo 10:00

瓦尔麦特公司toimittaaOptiConcept米-ulkopakkauskartonkilinjan Lee & Manin JianXin tehtaalle Kiinaan。在tarkoitus tuottaa korkealaatuisia ulkopakkauskartonkilajeja 100% kierrätetystä raaka-aineesta。tuantantolinjan on sunniteltu käynnistyvän vuoden 2016 neljännellä vuosineljänneksellä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 kolmannen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen是一个很好的例子。Tämän tyyppisen tilauksen的估价为4000万至5000万欧元。

OptiConcept M对dellisen的影响läpimurron纸张在kartonin valmistuksen标准。Lee & Manin uusintatilaus on selkeä osoitus tästä”,《Valmetin paperikoneiden myynnin tecologiajohtaja》Juha Kivimaa

“usintatilaus vahvistaa Lee & Manin ja Valmetin pitkää kumppanutta kartonginvalmistuksessa。Valmet on osoittanut vahvutensa jo aikaisemmissa project jekteissa yhdistämällä technologiisen saamisensa paikalliseen asiantuntemukseen。Entistä kevyempien lopputuotteiden valmistaminen在selkeä kehityssunta ulkopakkauskartongeissa。Valmetilla on erityisosaamista juuri tällä alueella”,sanoo Lee & Manin toimitusjohtaja爱德蒙李

Lee和Manin研究了Valmetin在OptiConcept M - tuantantolinja中的应用。Ensimmäinen toimitttu linja käynnistyi 2012。亚洲lisäksi维美德on tomittanut OptiConcept M -linjoja sekä Pohjois-Amerikkaan että Eurooppaan。OptiConcept M on sunniteltu ulkopakkauskartongin, sisäpakkauskartongin sekä hienopaperin valmistukseen。

Valmetin toimitus sisältää kartonkikoneen lisäksiprosessiautomaatioratkaisut, ilmajärjestelmät sekä uuden pituusleikkurin。Uuden koneen vuotuinen tuotantokapasiteetti noin 300 000 1日森tonnia ja suunnittelunopeus 200米/分钟。

维美德OptiConcept M -ulkopakkauskartonkikonelinja。

Tietoa asiakkaasta Lee & Manista

李曼纸业制造有限公司。利文造纸有限公司于1994年在香港上市pörssiin。Tällä hetkellä yrityksen tuotantokapasiteetti on 700万tonia kartonkia Kiinan yksiköissä。

李建军,刘建军,李建军,等。中国农业大学学报(自然科学版),吉林040 744 8182

赞菲,myyntijohtaja, Kiina, Valmet, puhelin +86 10 6566 6600 3108

维美德邮差约塔瓦技术人员,自动化约塔塔瓦kehittäjä销售,纸约塔瓦能源约塔瓦。Valmetin vision on tulla mailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tetaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varosiin。本文介绍了一种新型生物质能复合材料的制备方法,主要研究了生物质能复合材料的制备方法。Valmetin edisykselliisin自动化技术sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tetaan kattavavaimet käteen自动化项目。

Valmetin预计2014年的销售额将达到2500万欧元。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noterataand NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä。

卢lisää www.valmet.fi, www.twitter.com/valmetglobal