Valmet toimtaa自动化塔林金uuden sukupolven LNG-käyttöiselle matkustaja-autolautalle

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote8.9.2015 KLO 11:00

Valmet toimtaa automaatiojärjestelmän Tallinkin uuden sukupolven LNG-käyttöiselle matkustaja-autolautalle Viron ja Suomen väliseen reittiliikenteeseen。Aluksen rakentaa telakkayhtiö Meyer Turku。Automaatiojärjestelmä toimitetaan huhtikuussa 2016。Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2015 toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。

“Meillä on ollut erittäin hyviä kokemuksia Valmetin automaatiojärjestelmistä muilla Tallinkin aluksilla ja korkealaatuisesta huoltopalvelutuesta sekä Suomessa että Virossa”,sanoo uuden laivan projektipäällikköandres lepik.Tallinkilta。

“Automaatiojärjestelmämme tukee hyvin tämän erittäin nykyaikaisen ja ympäristöystävällisen LNG-käyttöisen autolautan toimintaa”,toteaa Valmetin laiva-automaatiosta vastaava johtaja约翰威伊德

Uusi alus在212 metriä pitkä, ja sen matkustajakapasiteetti在2 800 henkilöä, bruttovetoisuus 49 000 tonnia ja nopeus 27 solmua。Se käyttää polttoaineenaan nesteytettyä maakaasua (LNG) ja täyttää kaikki uudet tiukentuneet ECA-alueita ja Itämerta koskevat päästörajoitukset。Alus toimitetaan alkuvuonna 2017。

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmet toimtaa laivalle hajautetun Valmet DNA -automaatiojärjestelmän。Tehokas, täysin kahdennettu järjestelmä on sunniteltu ohjaamaan ja valvomaan jopa kaikkein suurimpien ja vaativimpien alusten toimintoja。

自动关机,关闭,关闭,关闭sähköntuotantoa。Siihen kuuluu myös erillinen turvajärjestelmä, joka toimii samalla Valmet DNA -järjestelmäalustalla。Valmet vastaa项目自动化sununnittelusta, ohjelmoinista, testauksesta, käyntiinajosta ja merikoeajosta。

Uuden sukupolven lng-käyttöistäpika-alusta viron ja suomenvälisessäreittikenteessäohjataanjavalvotaanvalmetin automaatiola。(Kuva Tallink)

Tietoja Asiakkaista作为Tallink Grupp Ja Meyer Turku Oy

作为Talink Grupp在PohjoisenItämerenAlueensuurin Matkustaja-Ja Rahtiliikennevavarustamo。Yrityksellä在yhteensä18alusta ja seliikennöitallink- ja silja line-brändeilläkuudellareitillä。作为Tallink GruppTyöllistää7000HenkilöäJAKuljettaaVuosittainYhdeksänMiljoonaaMatkustajaa。

Meyer Turku Oy:n telakalla on 1350 työntekijää, ja se on erikoistunut erittäin monimutkaisten, innovatiivisten ja ympäristöystävällisten risteilyalusten, autolautojen ja erikoisalusten rakentamiseen。Yhdessä sisartelakoidensa, Papenburgissa sijaitsevan Meyer Werftin ja Rostockissa toimivan Neptun Werftin kanssa Meyer Turku on yksi maailman johtavista risteilyalusten rakentajista。Turussa on rakennettu laivoja menestyksekkäästi vuodesta 1737 lähtien。Yhtiö rakentaa parhaillaan aluksia TUI Cruises-, Tallink- ja Carnival Corporation -yhtiöille。迈耶图尔库suunnittelee ja rakentaa aluksia tytäryhtiöidensä tukemana。Niihin kuuluvat Piikkiössä sijaitseva hyttitehdas Piikkiö工程,船舶完工,joka tarjoaa ratkaisuja laivojen yleisiin tiloihin avaimet käteen -periaatteella sekä laivanrakennus- ja offshore-alan sununnitteluyritys ENG' and Oy。

Heikki Tanner,Myyntiipäällikkö,自动化 - Liketoimintalinja,Valmet,Puh。040 557 0780

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal.