Valmet ja Stora Enso Kvarnsveden solmivat monivotisen kulutusosa- ja telahuoltosopimuksen

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 7.9.2015 klo 10:00

Valmet ja Stora Enso Kvarnsveden ovat solmineet viisivuotisen sopimuksen (kolme + kaksi) paperikoneen ja kuitulinjan kulutusosien toimittamisesta。koskkee kudoksia, kaavinteriä, jauhinsegmenttejä,垂体leikkurin kulutusosia sekä tiettyjä telapinnoitteita。Sopimus kattaa myös telahuollon Borlängessä lähellä Kvarnsvedenin tehdasta。2015年7月1日。

Sopimukseen kuuluu myös huollon ja tuotannon aikainen tekninen tuki。库鲁图西恩托米纳塔优化hyödyntämällä etäanalyysiä sekä Valmetin技术,asiantuntijoita。Valmet ylläpitää lisäksi kulutusosavarastoa Kvarnsvedeniä varten。Kyseessä在Valmetin TCO-sopimus(总拥有成本),joka sisältää kiinteän kuukausimaksun。Sopimuksen arvoa ei ole julkistettu。

Kulutusosien toiminnan optimotija päivittäisten toimintojen yksinkertastaminen

Tämä sopimus tarjoaa puitteet Kvarnsvedenin ja Valmetin pitkäaikaiselle yhteistyölle。Tavoitteena on parantaa päivittäisten toimintojen tehokkuutta ja alentaa molemmille osapuolille aiheutuvia kustannuksia。Kiinteä kuukausilaskutus parantaa kustannusten ennustettavuutta。

“Valmetin edistyksellisen palvelutarjoaman avulla pyrimme jatkuvasti yksinkertaistamaan asiakkaidemme päivittäisiä toimintoja, vähentämään kulutusosien kulutusta ja löytämään kustannustehokkaita ratkaisuja。Olen vakuuttunut siitä, että ylitämme Kvarnsvedenin meille asettamat odotukset", kertoo Valmetin斯堪的纳维亚alueen myyntijohtaja每河中沙洲

Tietoa asiakkaasta Stora Enso ja Kvarnsvedenin tehtaasta

斯道拉恩索论纸-,生物材料-,puutuote- ja pakkausteollisuuden maailmanlaajuinen edelläkävijä -反思者。Yritys valmistaa sellua, paperia ja kartonkia, aaltopahvipakkauksia ja puutuotteita。Kvarnavedenin tehtaalla valmisstetaan kolmella paperioneella korkealaatuista sanomalehti- ja aikakausilehtipaperia。Tehtaan tuotantokapasiteetti on noin 720,000 tonnia vuodessa。

Per Holm, myyntijohtaja, Skandinavia, Valmet,啊。+46 705 17 13 88,

Peter Lindgren, myyntijohtaja, Kulutusosaratkaisut, Skandinavia, Valmet,啊。+46 54 17 11 38

Juha S. Ojala, konseptinkehityspäällikkö, Palvelut, Valmet,呸。040 702 9117

Valmet on mailman johtava teknologian, automation ja palveluiden toimittaja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Valmetin vision on tulla mailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin likevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal