Valmetilleneljäspehmopaperilinjatilaus ictyhtiöiltäpuolaan

Valmet Oyj:NLehdistötiedote20.11.2014 Klo 10:00

Valmet Toimittaa Pehmopaperin tuotantolinjan ICT Polandille。UUSI Advantage DCT 200HS -Pehmopaperilinja asennetaanyhtiönKostrzynintehtaalle puolaan。Uusi Tuotantolinja Vastaa ICT:n tavoitteeseenkäyttääjohtavaateknologiaa pehmopaperituotuotunossaan。Uuden tuotantolinjan suunnitellakäynistyvänVuoden2015ViimeiselläNeljänneksellä。

TilausSisältyyValmetin Vuoden 2014 Viimeisenneljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkaista。

Aiemmin Toimittanut Ict-YhtiöilleKolme pehmopaperilinjaa Italiaan Ja Ranskaan上的Valmet。Viimeisin Toimitus Oli Advantage DCT 200+ -Tuotantolinja,JokaKäynnistyiMontargisin tehtaalla RanskassaHeinäkuussa2011。

“ tiimmeme onTyytyväinenPäästessäntekemänyhteistyötänyhteistyötävalmetinkanssa iCt polandin kolmannen pehmopaperilinjan toteuttamisessa。odotamme hankkeesta hankkeesta hankkeesta menestyrtarinaa kaaikillia kaaikilla osa osa osa osa janjarea j. anjhruea j.alluea j.alluea j.alluea j.allueue anjhrueue and anjhrueue and and anjhrue.a,

"Olemme tehneet hyvää yhteistyötä ICT-yhtiöiden kanssa ja olemme iloisia, että he luottivat meihin ja tilasivat Valmetilta jo neljännen pehmopaperilinjan, tällä kertaa Puolaan. Tulemme yhteisellä tiimillä tekemään tästä onnistuneen hankkeen", sanoo Valmetin pehmopaperiliiketoiminnan myyntijohtaja Jan Erikson.

teknistätietoavalmetin toimituksesta

KUVA:Valmetin Advantage DCT 200HS -Pehmopaperikone

Valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen pehmopaperinvalmistuslinja massankäsittelylaitteistolla ja Advantage DCT 200HS -pehmopaperikoneella, jossa on viimeisintä valmistusteknologiaa korkealaatuisen kuluttajapehmopaperinvalmistukseen.tuotantolinjan optimoinnissakiinnitetänerityistähuomiotaenergiansästöönjalopputuotteen korkeaan laatuun。

Suunnittelu,Koulutus,KäynnistysjaKäyttöönottoovat ovat osa toimitusta。toimitukseensisältyyLisäksilaajaautomaatiojärjärjestelmäMetsolta。

UUSI KONE TUOTTAA 60 000吨Korkealaatuisia wc-papereita jaPaperipyyhkeitäeroopanMarkkinoille。Uuden tuotantolinjan raaka-aineenaKäytetänEnsiökuitua。

Tietoa IctYhtiöistä

Vuonna 1957 Perustetu Ict aloitti pehmopaperituotanon 1978年。YhtiönVuosituotantoonTälläHetkelläNoin470 000tonnianäliinoja,wc-,talous-ja kasvopapereita。YhtiötyöllistääNoin1 300Henkilöä。

Valmet Oyj

Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat,Valmet,PUH。+46 70 517 14 90

JohanBjörn,Myyntipälikkö,Pehmopaperitehtaat,Valmet,PUH。+46 703 17 12 16

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi-JA EnergiateOllisuuden Teknologia- Ja Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。

Valmetin Asiakkaillen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kaiken Kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat,pehmopaperin-,kartongin- ja paperInvalmistuslinjat ja biioenergiaa biioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

Yli上的Valmetilla 200 Vuoden Teollisuushistoria,JaYhtiöSyntyiUudestaan​​ Sellu-,Paperi- Ja Ja ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuiminnan irtautuesa metso oyj:Stäjoulukuussa2013Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa上的Valmetin Tavoitteena。

valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaq omx helsinki oy:ssä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal