Valmet Toimittaa优势pehmopaperituotanjan ipek ipek kagit tissue paperille turkkiin

Valmet Oyj:NLehdistötiedote03.04.2014 Klo 10:00

valinnut valmetin uuden pehmopaperilinjansa toimittajaksi上的ipek kagit纸巾。Linja AsennetaanYhtiönManisantehtaalle Turkissa。UUSI Valmet Advantage DCT 200TS -Linja在KeskeisessäAsemassayhtiönKasvaessanopeasti Maailman Pehmopaperimarkkinoilla上。Uuden Linjan上的SuunniteltuKäynnistyvänVuoden2015 Toiselle Puoliskolla。

TilausSisältyyValmetin Vuoden 2014EnsimmäisenNeljänneksentilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

"Olemme vakuuttuneita siitä, että Valmetin teknologia on markkinoiden parasta. Uusi Advantage DCT -linja tukee visiotamme kasvaa alueellisesti merkittäväksi toimijaksi nousemalla johtavaan markkina-asemaan Kazakstanin ja Kaukasuksen ohella yli 20 markkinalla Euroopassa, Lähi-Idässä, Afrikassa ja Keski-Aasiassa", sanoo IpekKagit Tissue Paperin JohtajaSertaçNisli。

“ ipeg kagit上的kokenut pehmopaperin tuottaja jasillä“优势DCT200在Suosituin Mallimme,Ja Olemme AsentaneetNiitä34Kappaletta Eri Puolille Maailmaa。

Tekniset Tiedot

toimitussisältääKokonaisenpehmopaperin tuotantolinjan,MukaanLukienMassankärjärjestelyjestelmätjaAdvantage dct dct 200ts -pehmopaperikoneen。Koneessa在Optiflo -Perälaatikko上,优势VisConip -Puristin JA JENKKISYLINTERI ADVANITE AIRCAP -HUUVALLA。toimitukseensisältyvätlisäksikattava suunnittelu,asennuksen valvonta,käynnistysjaKäyttöönotto。

PEHMOPAPERIKONEEN VIIRAN LEVEYS上的5,6 M JA Suunniteltu nopeus 2200 m/min。Uusi Linja tuottaa korkealuokkaisia kasvo-,hygienia-,wc- jakäsipyyhelaatujakuluttajille jakaupallisillekäyttäjille。Raaka-aineakäytetänEnsiökuitua。Tuotantolinja在OptimoituSäästästämän上opergiaa ja parantamaan lopputuotteen laatua。

tietoa ipek kagit纸巾paperista

IPEK KAGIT纸巾上的Turkin PehmopaperiteollisudenEdelläkävijäjaMarkkinajohtaja。yhtiötoi turkin kuluttajamarkkinoilleensimmäisetNykyaikaikaikaikaikaikaikaikaikaikaikaikaisetpehmopaperituotteet vuonna 1970,ja sen senlippulaivabrändiselpak selpak tunnetaanyleisnimenä。Iget Kagit'inKuluttajabrändejäovatMyösSolo,Silen Ja servissekäukuluttajabrändiSelpak Selpak,Joka,suunnattu nopeasti nopeasti nopeasti nopeasti kasvavaville matkailu-Ipek Kagit kuuluu Eczacibasi Group -konserniin, joka toimialoja ovat rakennusmateriaalit, terveydenhoito ja kuluttajatuotteet sekä rahoitus, tietotekniikka, hitsaustekniikka, kaivostoiminnan ja kiinteistöjen kehittäminen sekä kiinteistöjen hallinta..

Valmet Oyj

LisätietojaAntaa:
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Valmet,PUH。+46 70 517 14 90
BjörnMagnus,Myyntipäällikkö,Valmet,PUH。+46 703 17 79 83

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi-JA EnergiateOllisuuden Teknologia- Ja Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。

Valmetin Asiakkaillen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kaiken Kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat,pehmopaperin-,kartongin- ja paperInvalmistuslinjat ja biioenergiaa biioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

Yli上的Valmetilla 200 Vuoden Teollisuushistoria,JaYhtiöSyntyiUudestaan​​ Sellu-,Paperi- Ja Ja ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuiminnan irtautuesa metso oyj:Stäjoulukuussa2013Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa上的Valmetin Tavoitteena。

valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaq omx helsinki oy:ssä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal