浙江井兴纸业股份有限公司-yhtiöltä Kiinasta

Valomet Oyj:nLehdistötiedote11.5.2021 KLO 14.00

浙江井兴纸业股份有限公司-yhtiölle kiinakaksi Valmet Advantage DCT -pehmopaperilinjaa, mukaan lukien automaatiojärjestelmän sekä kolme pehmopaperin uudelleenrullainta。Uudet tuotantolinjat auttavat yhtiötä vastaamaan laadukkaiden pehmopaperituotteiden kasvavaan kysyntään kotimaisilla ja kansainvälisillä markkinoilla。Linjojen在määrä käynnistyä vuoden 2022 ensimmäisellä puoliskolla。

Tilaussisältyivalmetin vuoden 2021ensimmäisenneljänneksentilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämänkokoisenja -laajuisen projektin arvoyleensänoin20-30 Miljoonaa Euroa。

Pyrimme jatkuvaan teknologian kehittämiseen, jotta voimme varmistaa, että tuotantotasomme on aina optimmaalinen。Valmetin edistyneen teknologian ja laadukkaan palvelun sekä kummankin osapuolen yhteisen vaivannäön ansiosta pystymme saavuttamaan asetetut tavoitteet”,浙江井兴纸厂pääinsinööri廖昌平

“Olemme ylpeitä siitä, että meidät valittiin tämän tärkeän projektin toimittajaksi。关于爱因娜tehdä yhteistyötä uusinta teknologiaa亚洲凯登堪萨斯。Uskomme, että tästä tulee erittäin onnistunut project jekti”,sanoo Valmetin Kiinan myyntijohtaja范泽

Tekniset tiedot

Uusien TM5- ja TM6-pehmopaperikoneiden在5,6米的suunnittelunopeus 2 000米/分钟。pehopaperin tuotannossa käytetään raaka-aineena ensiökuitua。最后一分钟,我们将在säästämään为您提供更多的帮助。

Valumet Toimittaa Kokonaiset Pehmopaperin Tuotantolinjat,Joihin Kuuluu KaksiValome Advantage DCT 200 HS -PehmopaperikOnettaKoneet varustettu上Optiflo-perälaatikolla.ja teraksisillajenkkisylintereillaNiissä on myös Advantage-pehmopaperiteknologiaa:ViscoNip-puristin,优势Arcap.-jarjestelmat,WetDust-polynhallintajarjestelmat, radansiirtojarjestelmat jaSoftreel.P -rullaimet。Toimitukseen sisaltyy kolme瓦尔麦特公司专注-uudelleenrullainta

Lisäksi toimitus sisältää Valmetin laajan automaatiojärjestelmän, jossa onValmet DNA -kone- ja - proessiohjaukset晶澳瓦尔麦特公司智商-laadunohjausPerussuunnittelu,Asennusvalvonta,Kouutus,KäynnistysJAKäytönottokuuluvatniinikääntoimituksen。UUDET Tuotantolinjat Kasvattavat AsiakkaanNykyistäTuotantoa120 000 Pehmopaperitonnilla。

Tietoja AsiaKkaasta浙江景兴纸关节股份有限公司

井陉纸业1984年投产。Yhtiö keskittyy paperinvalmistukseen ja paperituotteiden jalostuksen integrointin。晶星纸业pörssiyhtiö, jonka tärkeimpiä tuotteita ovat voimapaperi, valkoinen voimapaperi, luja aalloutuskartonki, pahvilaatikot ja pehmopaperituotteet。

范泽,销售副总裁,Kiina, Valmet, puh。+86 139 0133 6277
张凯,销售总监,Tissue, Kiina, Valmet, puh。+86 138 0125 6035

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲伯爵梅斯特克伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.