Valmetille Kolmas Pehmopaperilinjan TilausaktülkagitÜretimpazarlamalla turkista

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 25.3.2021 klo 12.00

Valmet toimtaa Aktül Kagit Üretim Pazarlama A.S. -yhtiölle Turkkiin kolmannen pehmopaperin tuotantolinjan, mukaan lukien massankäsittelyn, automaatiojärjestelmän sekä Focus-uudelleenrullaimen。Uusi Advantage DCT 200 -pehmopaperilinja asennetaan yhtiön Pamukovan tehtaalle, joka sijaitsee Sakaryan maakunnassa Turkissa。Linjan on määrä käynnistyä vuoden 2022 toisella neljänneksellä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2021 ensimmäisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

优势DCT 200TS -pehmopaperilinja samaltealle。Nämä linjat käynnistettiin vuosina 2011 ja 2016。

Ensimmäisen pehmopaperikoneemme käynnistyksestä saakka olemme tehneet lujasti töitä tuotantomme ja toimintamme jatkuvan parantamisen eteen uusinta teknologiaa hyödyntäen。Valmetin Advantage DCT 200 -teknologia, muun muassa joustava Advantage ViscoNip -puristusteknologia, on vaikuttanut voimakkaasti menestykseemme。Meille on luonnollista jatkaa yhdessä Valmetin ja heidän tiiminsä kanssa myös tässä kolmannessa project jektissa ", sanoo Aktül Kagıt Üretim Pazarlaman toimitusjohtaja森Astan

“Olemme hyvin tyytyväisiä päästessämme jatkamaan pitkää ja hedelmällistä yhteistyötämme Aktül Kagitin kanssa ja tukemaan yhtiön tulevaa menestystä。关于aina ilo tehdä yhteistyötä sellasten yritysten kanssa, jotka tavoittelevat parasta teknologiaa, älykästä tehdassuunnittelua ja erinomaista tiimityötä ", sanoo Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikön myyntijohtaja比约恩·马格努斯

Valmet asentaa kolmannen优势DCT -pehmopaperilinjan Aktül Kagıtin Pamukovan tehtaalle Turkkiin。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimituslaajuuteen kuulu kokonainen pehmopaperin tuotantolinja, joka sisältää massankäsittelyjärjestelmän ja利用DCT ts 200-pehmopaperikoneen。Pehmopaperikoneen varustukseen kuuluuOptiFlo II TIS -perälaatikko,优势ViscoNip-puristin,优势再干-jarjestelma时valurautainenjenkkisylinteri。Toimituksessa käytetään Advantage-pehmopaperiteknologiaa, ja se sisältääAircap-Huuvan.,WetDust-pölynkäsittelyjärjestelmänja.Softreel.-rullaimen。Lisaksi asennetaan专注Reelite25 ex -uudelleenrullain。MassankäsittelyJärjestelmä.sisältää OptiSlush-pulpperit, OptiFiner-kartiojauhimet ja OptiScreen-konelajittimet。

Projektintoteutuspalvelut,库伦·卡塔维苏诺蒂鲁,asennusvalvonta,koututus,käynnistysjakäyttöönottokuuluvatniinikääntoimitukseen。LisäksiToimitukseenSisältyyValmetin DNA -automaatiojarjestelma塞克维Valumet IQ-Laatusäätöjärjestelmä.,澳门穆斯玛萨瓦尔麦特公司智商-pehmeysanturinpehmopaperille。

Uuden Linjan Leveys在5,6MetriäJASuunnittelunopeus 2 200米/分钟。SeLisääAktülKagıtinnykyiseen托塔腾腾龙70 000吨劳代表Kasvopyyhe-,Nenäliina-,WC-Paperi- Ja Pyyhelaatuja Vuodessa。Uuden Linjan Raaka-AineenaKäytetäänSeaniökuitua。Tuotantolinja Optimoidaan EnergianSäästämiseksiJA Lopputuenten Laadun Paratiamiseksi。

Tietoja Asiakkaasta.

Aktülkagit aloitti pehmopa jootannon vuonna 2011.森Pehmopaperin valmistus ja jalostus tapahtuvat pamukova-sakaryassa。200万米的Laitoksen Kokonaispinta-Ala2Ja Vuotuinen Kapasiteetti 14万吨纸杜鹃花园JA 120 000吨Jalostuksessa。

Aktül Kagıt tuottaa kauppojen omien tuotemerkkien tuotteita johtaville paikallisille ketjuille ja markkinoille sekä ulkomaille。Yhtiö on myös ensisijainen laadukkaiden jumborullien toimittaja monille jalostuslaitoksille sekä kotimaassa että ulkomailla。

BjörnMarmus,销售总监Emea,Valmetin Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Puh。+46 703 17 79 83
Jan Erikson,销售副总裁,Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, puh。+46 70 517 14 90

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。Yli 14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲伯爵梅斯特克森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.