ValmetHarfåtten订单påntredjemjukpappersmaskin toanktülkagitüretimpazarama i turkiet

Valomet Oyj's FpressMeddelandedelande5 Mars,2021年12:00欧洲东部时间

我们的杠杆在纸张上使用mäldberedning,自动化系统从管理到Aktül Kagit Üretim Pazarlama A.S TurkietDen nya优势DCT 200-linjen ska装置på företagets bruk i Pamukova i Sakarya-provinsen i Turkiet。upstart är planerad直到andra kvartalet 2022。

OrdernIngårivalmetsOrderingångFörstaKvartalet2021.VärdetAVOrdernAvslöjasIne。

Valmet Har Tidigare LevereratTVÅAvicyDCT 200 Maskiner直到Samma Bruk 2011 OCH 2016。

“Allt Sedan Starten AVVårFörstaMjukpappersmaskinHar Vi JobbatHårtFörattStändingtFörbättraVårProptionochvårverksamhetmedhjälpavdilrabästaTekniken。Valmets Advantage DCT-Teknik Med Bland Annat Den Flexibla Advantage Visconip Prenten Har Bidragt Startk直到vårframgång。DetärEttNaturligtStegförHosatfortsättavårresa tillsammans med valmets队ävivårttredje projekt“,sägerSener Astan.,总经理AktülKagitÜRetimPazaramaA.S.

“VIÄRLALADATkunnafortsättvårtlångaochframgångsrikasamarbete medaktülkagit ochstödjadempåderasframgångsrikavägframåt。DETÄRALLTIDETTSATTSATHERARAMANSMEDFÖRETAGSMTRÄVAREFTERENBÄSTATEKNIKEN,SMARTBRUKSDESIGN OCH FANTASTISKT Samarbete“,Sägerbjörnmagnus.,销售总监,组织厂业务部门,Valmet。

Valmet Levererar Den Tredje Advantage DCT Mjukpapperslinjen Till到Aktülkagitsbruk我pamukova i turkiet。

Teknisk信息OM leveransen

Valmets Leverans omfattar en Kompett Mjukpapperslinjemedmäldsystemoch en优势DCT 200TSmjukpappersmaskin。maskinenÄrutrusttadmed enOptiflo II TISInloppslåda,恩优势Visncip.按Kombinerad Med.优势Redry.och en gjuten.洋基圆筒。Den Kommerocksåatthaden senastevered-tekniken medAircapKåpa.艾特湿润dammhanteringssystem och enSoftReelrullstol。därutöveringårävenzh焦点reelite.25 ENS OMRULLNINGSMASKIN。mäldberedningssystem.ET.Beståravophoptislush碎片,Optifiner KoniskaRaffinöreroch OptiScreen Maskinsilar。

ProjektgenomforandetjansterSom Komplett Konstruktion,Installationsövervakning,Utbildning,Igångkörningoch IdrifttagningIngårocksåireveransen。DessutomInnehåller勒索斯门Valmet DNA自动化系统och瓦尔麦特公司智商kvalitetskontrolllsystem med online mjukhets- och kräppningsmätning。

Med En BreddPå5.6 M Och En DesignhastighetPå2.200RåmaterialÄRFärskmassaoch ProduktionenÄRovermeradFöratSparaEnergi OchFörbättraSlutProduktensKvalitet。

Om Kunden.

aktülkağıtbörjadesin mjukpappersproduktion 2011 och bedriver sin tillerkning och konvertering我帕姆库娃娃 - sakarya。Bruket Har en Total YTAPÅ200.000M²Med En Kapacitet Att Producera 140.000吨Samt Konvertera 120.000吨Pappersprodukter perÅr。

aktülkağıttillverkar produkterfördandelokalavarumärkenoch marknader samtför出口。FöretagetÄ克斯奥leverantörav jumborullar to toMångaKonverterareBådeICURKIETOCHANDRALÄNDER。

公司交流

Förytterligare信息,康塔塔:
BjörnMarmus,销售总监,emea,组织磨坊业务部门,Valmet,Tel。+46 703 17 79 83
j埃里克森,销售,销售,组织厂商业务部,Valmet,Tel。+46 70 517 14 90

Valmet公司är den ledande globala utvecklaren och leverantören av过程技术,massa自动化服务,纸张能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

ValmetsNettoomsättning2020 varcirka 3,7米鲁德欧元。Våra14 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

处理个人数据