Valmetille kahdeksas pehmopaperilinjan tilaus Hayat Kimyalta

Valomet Oyj:NLehdistötiedote22.7.2020 Kello 11.00

Valmet Toimittaa Kahdekannen Pehmopaperilinjan Ja Sen Mukana LaajanAutomaatiojärjestelmänTurkkilaisellePahmopaperinToottajalle Hayat Kimyalle。yhtiöonPättänytinvestodakolmanteenkoneeseenvenäjällä,jotta se voi vacata laadukkaiden pehmopaperituotteidensa KasvavaanKysyntänn。Tämä在Yhtiönuuden,Moskovan Ulkopuolella Sijaitsevan TehtaanEnsimmäinenkone。Uusi Tuotantolinja KasvattaaYhtiönNykyistäKasvo-,WC-JA Pyhepaperin Tuotantoa 70 000 Pehmopaperitonnilla。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020 ToisenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Hayat Kimyalla onTälläHetkelläHallussaanNailmanNopeusennätysValmetinToimittamalla,Turkissa Sijaitsevalla TM TM 2 -PehmopaAlikoneaansan。Yhtiöetsii jatkuvastiuuusinta teknologiaa parhaan tehokkuuden japienimmänmahdollisenEnergiankulutuksen Saavuttamiseksi。yhtiöon aiemmin asentanutkuusi Valmet优势DCT 200TS -pehmopaperilinjaa turkissa,Venäjälläjaegyptissäsijaitseviintehtaisiinsa。Lisäksi yksi pehmopaperilinja käynnistyy vuonna 2021。

“Toimiaerittäintehokkaasti的Pyrkimyksenämme,Ja Valmetin Teknologia EhdottomastiEdistäätätäTavoitetta。PäivitämmeKonekantaammeSäännöllisesti,佐塔Voimme varmistaa,Ettäteotantanme在Aina Optimaalinen。MielestämmeSekäValmetinTeknologianeTtäHenkilöstönnKanssaToimiminen在ErittäinPrevpoa上“,SanooLütfiaydin,海特金岩纸艾利基尼尼尼南约翰·朱塔省。

“Olemme InnoissammeSiitä,EttäVoimmeOsallistua Hayat KimyanMenestyksekkääseenKehitykseen。YhtiöAloitti Toimintansa Vain 14 Vuotta Sitten,JaSiitä在jo nyt tullut maailmanluokan toimija,鲍拉在钢琴toiminanassayhdeksänpehmopaperilinjaa“,sanoobjörnmagnus., Valmetin paperit - likiketoimintalinjan Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikön myyntijohtaja。

Valmet优势DCT 200 TS -pehmopaperikone

Tekniset tiedot

Uuden tm9 - pehmopaperiokoneen在5,6 m和2 200 m/min的太阳上。
Pehmopaperintuotannossakäytetäänaäntenenanayöniökuitua。Uusi Tuotantolinja On OptimoituSäästämäännEnergiaaJa Parantamanan Lopputua Laatua。

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Kokonainen Pehmopaperin tuotantolinja,JokaSisältääMassankäsittelyJärjestelmätJAValmet优势DCT 200 TS -pehmopaperikoneen。通力在varustettuOptiFlo-peralaatikollaJA Kevytmetallisella.jenkkisylinterilla。Koneessa在myös advantages-pehmopaperitknologiaa:Visconip-puristin,Kaasutbiinin poistokaasuapuhallusilmanaKäyttäväAircap Heli-Huuva.ilmajärjestelmällä,Wetdust-pölynhallintajärjestelmä.,Radansiirtojärjestelmäja.SoftreeL l -rullain.。Lisaksi linja sisaltaaValmet f(o)cus -uudelleenrullaualen。MassankäsittelyLaballaOptiSlush.-pulpperit,Optifiner.-kartiojauhimet jaOptiScreen.-konelajittimet。

LisäksiToimitusSisältääLaajanValomet-Automaatiojärjestelmän,jossaValmet DNA -Kone- JA -ProsessioHjaukset晶澳Valumet IQ -Laadunohjaus.。Perussuunnittelu,Asennusvalvonta,Kouutus,KäynnistysJAKäytönottokuuluvatniinikääntoimituksen。

Tietoa Hayat Kimyasta

Hayat Kimya A.S.在Osa Hayat-Konsernia。Hayat-KonserninPääasiallisetToimialatovatKodinhoito,卫生尼·贾佩普统计Kulutustavarateollisuudelle。Hayat Aloitti Pehmopaperin Tuotannon 14 Vuotta Sitten JA on Tehnyt SenJälkeenumeritaMerkittäviäConvearTointeja。NykyännKonserni在Afrikan,Lähi-IdänJAItä-Europan Suurin PehmopaperInvalmistaja。Sen Vuotuinen Tuotantokapasiteetti在490 000吨。

LisätietojaAntavat:
Jan Erikson,销售副总裁,Valmetin paperit - likiketoimintalinjan Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, puh。+46 70 517 14 90
BjörnGrangus销售总监Valmetin Paperit-Liketoimintalinjan Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Puh。+46 703 17 79 83

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely