Valmet levererar sin åttonde mjukpappersmaskin直到Hayat Kimya

美国东部时间2020年7月22日上午11点(översättning)

Valmet har fått en order på en mjukpappersmaskinen med tillhörande automationssystem till den Turkiska paperperstillkaren Hayat Kimya。那里的人företagets到里斯兰的人都在那里första到希腊的报纸街utanför莫斯科。登年林jen paperperslinjen ska möta登ökande efterfrågan på högkvalitativa mjukpappersproducer och kommer att öka producduktionen av toa och hushållspapper samt hygienpaper med 70.000吨/ år。

Ordern ingår i Valmets orderingång, andra kvartalet 2020。Värdet av ordern avslöjas inte

Hayat Kimya är innehavare av världsrekordet för världen snabbaste mjukpappersmaskin satt på deras TM 2 i Turkiet, 2012 även den levererad av Valmet。Företaget har som mål att alltid satsa på den senaste tekniken för att nå högsta möjliga effektivitet until minsta möjliga energiförbrukning。色tidigare哈尔företaget性Valmet优势DCT 200TS linjer i Turkiet,埃及Ryssland, ytterligare en beräknas启动土耳其在2021年下,nu den åttonde到Ryssland。

Vår雄心är att alltid kunna köra med hög effektivitet och Valmets teknik ser till att vi kan nå det målet。Vi upppdaterar vår maskininflotta regelbundet för att säkerställa att Vi alltid kör på en optimal produktionsnivå。Både Valmets teknik och deras personal är lätta att jobba med " sägerLutfi艾登,主任,纸组,哈达特金耶。

Det är fantastiskt att få vara en del av Hayat Kimya 's framgångsresa。Företaget startades för bara fjorton år sedan och är redan en världsspelare som snart kommer att nio mjukpapperslinjer i bruk " säger比约恩·马格努斯,销售总监,组织磨坊业务部门,纸业线,Valmet。

Valmet Advantage DCT 200ts组织蒙皮

Teknisk信息

Den nya TM9 kommer发生在på 5,6米,在konstruktionshastighet på 2 200米/分钟。生产baseras på färskfibermassa och linjen är optimerad för att spara energi och säkerställa hög papperskvalitet。

Valmets leverans är en komplett producduktionslinje innehållande mäldberedning och en优势DCT 200TS面具。Maskinen är utrustad med enOptiFlo inloppsladaoch en gjutenYankeecylinder。Denharävenvalmets优势tissueteknik med bland annatViscoNip新闻,AirCap直升机kapaMed luftsystem förberett för co generation,WetDust dammhanteringssystemoch enSoftreel.L rullstol。直到林人hör också en瓦尔麦特公司F (O) CUS重绕机。Maldhanteringen bestar avOptislush碎浆机,OptiFinerkonisk raffinor哟OptiScreen

Dessutom, innhåller leveransen ett omfattande automationspket med瓦尔麦特公司DNA maskinkontroll, processkontroll哟瓦尔麦特公司智商kvalitetskontroll。Komplett konstruktion, installationsövervakning, utbildning, startup och idrittagning ingår också i leveransen. .

本站信息来自Hayat Kimya

Hayat Kimya A.S. är en del av Hayat Group som främst verkar inom konsumentsegmentet med hushålls-, hygien andra mjukpaper produkter。哈亚特哈尔轿车inträdde i mjukpaperpersproducenten för峡湾år轿车,fort satat investera kraftigt och kan gruppen kalla sig största非洲mjukpaperpersproducenten, mellanöstern och östra Europa med en årlig产量på 49万吨。

企业沟通

För ytterligare信息,kontakta:
简·埃里克森,销售副总裁,纸巾厂业务单元,纸张业务线,瓦尔梅特,电话+46 70 517 14 90
Björn Magnus,销售总监,纸巾厂业务单位,纸张业务线,瓦尔梅特,电话+46 703 17 79 83

Valmet CorporationÄRden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

Valmets nettoomsättning 2019 var cirka 3,5 miljarder欧元。Våra 13 000 medarbetare runt om i världen finns nära kunna och arbetar för att förbättra结果- varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,företaget är诺特på纳斯达克Helsingforsbörsen。

Mer信息芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal