Valmet toimittaa tuhkankäsittelyjärjestelmän L.D. Celuloselle Brasiliaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 12.5.2020 klo 11:00

Valmet toimittaa tuhkankiteytyslaitoksen, jonka kapasiteetti on 300 tonnia tuhkaa päivässä, LD Celulose S.A:lle Brasiliaan。Tämä tuhkankiteytyslaitoksen toimitus on osa Lenzingin ja Duratexin yhteisyritys LD celullosen projektia rakentaa uusi 500000吨vuositotannon liukosellutehdas Minas Geraisin osavaltioon Brasiliassa。TammikuussaValmet julisti laajan teknologia- ja automaatioimituksenprojektiin。Uuden tehtaan on sununniteltu käynnistyvän vuonna 2022。

tillaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 ensimmäisen neljänneksen tilauksiin。我叫蒂劳克森。Tämän kokoisen ja laajuisen toimituksen arvo on tyypillisesti noin 10-15 miljoonaa euroa。

“Uudella tehtaallamme tulee olemaan positiivisia sosioekonomisia vaikutuksia koko alueelle。Kun valitsimme kumppaneita tähän projektiin, painotimme lotettavuutta, energiatehokkuutta ja parhaita ympäristökäytäntöjä。Valitsimme Valmetin toimittamaan tuhkankiteytysratkaisun, sillä Valmetin ratkaisu täyttää vaatimuksemme parhaiten ", sanoo LD celullosen talteenottoyksikön päällikkö罗兰·菲娜

“Aiemmin tänä vuonna Valmet valittiin toimittamaan avainteknologiaa LD Celulosen uuteen liukosellutehtaaseen ja olemme iloisia, että voimme laajentaa yhteistyötämme tällä tuhkankiteytyslaitoksen toimituksella。”Tuhkankiteytysteknologiamme soveltuu erinomaisesti suuriin sellutehtaisiin ja edustaa hyvin toimivaa teknologiaa, joka mahdollistaa tehtaalle hyvän ympäristösuorituskyvyn ja parantaa tuotannon tehokkuutta ", sanoo Valmetin Etelä-Amerikan Sellu ja energia - like iketoiminnan johtaja费尔南多Scucuglia

Tietoja Valmetin toimituksesta

Toimitukseen kuuluvan瓦尔麦特公司灰结晶器-tuhkankiteytyslaitoksen kapasiteetti on 300 tonnia tuhkaa päivässä, ja se ottaa talteen tehdasproessin kemikaaleja ja poistaa proessin ulkopuolisia aineita, pääosin koridia ja kaliumia, tehtaan lipeäkierrosta。

" Tämä Valmetin kolmas tuhkakiteytysjärjestelmän toimitus。Suurin toimittamamme järjestelmä, jonka kapasiteetti on 920 tonnia tuhkaa päivässä, on indonesia assa ja toinen kapasiteetiltaan 480 tonnia päivässä on Kiinassa。Tämä kolmas toimitus on itsenäinen laitos, mikä tarkoittaa, että se on pitkälti riippumaton muista tehdasprosesseista”,kertoo Valmetin Sellu ja energia - like iketoiminnan haihduttamo, tuhka ja bio -tekniikan johtaja弗雷德里克·官员

巴西烟草产量为50万吨,网址是Indianópolisin阿拉瓜林kaupunkien alueella Minas Geraisin osavaltiossa Brasiliassa。Tämän tuhkankäsittelytilauksen myötä Valmetin kokonaistoimitukseen sisältyy nyt kuitulinja, sellunkuivaus- ja paalauslinja, haihduttamo, valkolipeälaitos, tuhkankiteytyslaitos sekä koko tehtaan laajuinen automaatiojärjestelmä。

Tietoa asiakkaista Lenzing ja Duratex

Lenzing在kansainvälinen pupupohjaisia selluloosakuituja tuottava yhtiö, jonka pääkonttori在Itävallassa。Näitä laadukkaita kuituja käytetään tekstiiliteollisuudessa, kuitukangasteollisuuden hygieniatuotteissa, työ- ja suojavaatetuksessa sekä teollisissa sovelluksissa。Puuraaka-aineesta tuotetaan liukosellua, jota markkinoidaan tuotenimellä TENCEL™tekstiilisovelluksia varten, nimellä VEOCEL™kuitukkaita varten ja nimellä LENZING™erikoiskuitusovelluksiin muilla alueilla ja muissa tuotteissa。兰津-康瑟宁在伊利2 000 miljoonaa euroa上喜欢kevaihto。

Duratex网站eteläisen pallonpuoliskon suurin teollisten puupaneelien tuottaja。Yhtiöllä on kolme likeiketoiminta aluetta: Puu, Keraamiset laatat sekä Saniteettikalusteet, metallit, sähköiset suihkupäät ja hanat。puu - division ioonaan kuuluvat puutuotteet ja metsänhoito。Se tuottaa eukalyptusta yli 251 000 hehtaarin alueella。Duratexin pääkonttori sijaitsee São Paulon kaupungissa ja osavaltiossa。Yhtiöllä on seitsemän metsänhoitoyksikköä ja 16 teollisuuslaitosta Brasiliassa sekä kolme tuotantolaitosta Kolumbiassa。

Fernando Scucuglia, johtaja, sellu ja energia, Etelä-Amerikka, Valmet, puh。+55 419 9922 6417
Erik Cleverstam, tuotemyyntipäällikkö, haihduttamot, Sellu ja energia - like iketoimintalinja, Valmet, puh。+46 76 639 7909

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely