Valmet Toimittaa Sellutehtaan Aviaineknologian JA Automaation Lenzingin JA Duratexin Yhteiseen Sellutehdasprojektiin Brasiliaan

Lenzingin Ja Duratexin Yhteinen SelluteHdasprojekti Brasiliassa

uusi 500 000吨柳柳素钟龙纳南米纳斯·格拉西亚斯巴拉西亚奥萨拉西岛。

Valomet Oyj:NLehdistötiedote23.1.2020 KLO 11.00

Valmet toimittaa keskeiset prossilaitokset ld ellulose s.a.ica,joka on lenzing- ja duratex-yhtiöidenyhteisyritys。uusi 500 000吨liukosellua vuodessa tuottava tehdas sijaitseesewarópolisinja araguarin kaupunkien alueella minas geraisin osavaltiossa brasiliassa。Valmetin ToimitukseenSisältyyKuitulinja,Sellunkuivaus- Ja Paalauslinja,Haihduttamo,ValkolipeälaitosSekäKokoTehtaanLaajuinen自动议员Atiojärjestelmä。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020EnsimmäisenneljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänKokoisenJa Laajuisen Toimituksen Arvo on Tyypillisesti Noin 200-250 Miljoonaa Euroa。

valmetin toimitus在Osa lenzingin Ja duratexinYhteistänoin1,3 Miljardin Yhdysvaltain Dollarin IncaringInta KapasiteetIntaan 500 000吨Liukosellutehtaaseen,Josta Lenzing Omistaa 51 Prosenttia Ja Duratex 49澳门省49澳门岛49澳门岛49澳门省澳大利亚州51澳门田杜拉德省49澳门省杜拉德省49澳门省澳大利亚州51澳门省)。UudenTehtaanKäynnistysTapahtuuSuunnitelmien Mukaan Vuoden 2022EnsimmäiselläPuoliskolla。Tehtaan Rakennusvaiheen Aikana Syntyy Noin 8 000 SuoraaTyöpaikkaa。Valmistuttuaan LD CeluloseS.A.Työllistäänoin1100IhmistäTeollisuuslaitoksellaSekäPuviljelmillä,荷叶塔Tehtaan Raaka-Aine Saadan。刘洛斯卢卡·莱卡 - Aine Lenzingin Puupohjaisten Tekstiili- Ja Erikoiskuitujen Valmistuksessa。

“Puupohjaiset SelluoosakuidutedistävätMerkittävälläTavallaKestävääälskhitystäTekstiiliteoldisuudessa。TämäConvestointiToteuttaa Kasvustrategiaamame JA在Keskeinen AskelPyrkimyksessämmeVahvistaaRakenteellisesti Kustannusjohtajan股票。Uutta tuotantolaitostassuunniteltaessasastuullisuusnäkökohtiinkiinnitettiinerityishuomiota。Laitos Tulee Olemaan Yksi Maailman Tuottavimmista JA EnergiatiateHokkaimmista Tehtaista“,Sanoo Lenzing-Konsernin ToimitusjohtajaStefan doboczky.

“LD Celulose S.A.Saa Aikaan Positiivisen Yhteiskunnallisen Ja Taloudellisen Vaikutuksen Koko Alueella。Noudatamme ParhaitaYmpäristönsuojelukäytäntöjäjateemmeyhteistyötäselluteoldolisuuden Johtavien Yhtiden,Kuten Valmetin Kanssa“,Sanoo Ld Celulose S.A.:n ToimitusJohtajaLuísKünzel.

“Meillä在Hyvätasiakasreferensit Liukosellun Tuotantoteknologiasta,JA OlemmeVahvastiLäsnäbrasiliassa。Pystyimme Vastaamanan asiakkaan vaatimuksiin Korkeasta laadusta Ja Energiatiatiatiatehkuudestasekätukemaansuurta tuottavuutta ja luotettavuutta automaatioratkaisuillame。Olemme HyvinTyytyväisiäisiitä,EttäSaammeola Avainkumpanina MaailmanLuokan Tehtaan Toimituksessa Lentingille Ja Duratexille JaPääsemmeNäineAksiKestävienTekstiilikuitujenTuottamista Uusiutuvista Raaka-Aineista“,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinjan JohtajaBertel Karlstedt

uusi 500 000吨柳柳素钟龙纳南米纳斯·格拉西亚斯巴拉西亚奥萨拉西岛。

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valumet toimittaa Keskeiset Prossilaitokset Laajana Toimituksena。valmedilla on umeryvin toimivia teknologimituksia liukosellun tuotannossa。TämänProjektinLaiTteisto onRäätälöityKorkeaaKäytettävyyttäJAEnergiateHokkuuttaSilmälläItäen,MikäalentaaKäyttökustannuksia。

KuitulinjassaKäytetäänvalmetinTwinroll -Teknologiaa,Jolla Saavutetaan Suuri PesutehokkuusSekävähäinenKemikaalienJAVeden Kulutus。semarkuivaus- ja paalauslinja varmistaa toiminnan joustavuuden jour korkean laadun valmetinlaatusäätöjärjestelmäntukemanallozhäytönyöyönyöyötä。Haihduttamo,JossaKorkeaKäytettävyysSaadaanValmetin Tumel-Toknologian Avulla,Tuottaa Puhdaslaatuista Kondensaattia SataprosenttisestiUudelleenKäytettäväksiTehtaalla。ValkolibeälaitokseensisältyyKaustisointieiJa Meesauuni,Ja Se on Suunniteltu LuotettavuuttaJaVähäistäKunnossapitoaSilmälläItäen。

Koko Tehtaan Kattava Valmet DNA-AutomaAtiojärjestelmätjoaaAinutlaatuisen积分Prosesiratkaisuihin Prossin AnalysointoIminnot Mukaan Lukien。LisäksiToimitusSisältääoperaattoreidenKoulutussimulaattorin,Osa Valmetin TeollisenRatkaisujaSekäPeruslaitteistotPerformence Centre-TäpalveluissaKäytettävienyhteyksien Toteuttamiseen。

Tietoa AsiakkaistaLenzing Ja Duratex.

Lenzing onKansainvälinenPuupohjaisiaSelloosakuituja TuottavaYhtiö,JonkaPääkonttori在Itävallassa。NäitälaadukkaitaKuitujaKäytetäänTekstiiliteollisuudessa,Kuitukangastollisuuden Hygieniatuouteissa,Työ-Ja SuojavaatetuksessaSekäTeollisissaSovelluksissa。Puuraaka-Aineesta Tuotetaan Liukosellua,Jota MarkkinoidaanTuotenimellätenceluksiavarten,Nimelläveoceluksiakuitukankaita varten janimellälenzing™erikoiskuitusovelluksiin muilla alueilla ja muissa tootteissa。Lenzing-Konsernin Vuotuinen Liikevaihto在Yli 2 000 Miljoonaa Euroa。

Duratex在EteläisenPallonpuoliskonSuurin Teollisten Puupaneelien Tuottaja。Yhtiöllä在Kolme Liketoiminta-Aluetta:Puu,Keraamiset LaatatSekäAnkiteetTikalusteet,Metallit,SähköisetSuihkupätJAHanat。Puu-divisioonaan Kuuluvat Puutoopet JaMetsänhoito。Se Tuottaa Eukalyptusta Yli 251 000 Hehtaarin alueella。DuratexinPääkonttoriSijaitseeSãoPaulonKaupungissa Ja Osavaltiossa。Yhtiöllä在Seitsemänmetsänhoityksikköäja16 teollisuuslaitosta brasiliassasekäkolmetuotantolaitosta Kolumbiassa。

Bertel Karlstedt,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinjan Johtaja,Valmet,Puh。+358 10 672 0000
Celso Tacla,ValmetinEtelä-Amerikan Aluejohtaja,Puh。+55 41 3341 4501

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.